Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1110
Var i dag å klagde på MiniDiscen min, en Sharp MD Modell 701 (ettellerannet) i dag. Dette var femte gangen den skulle inn for reparasjon, men ElKjøp ville ikke koste på den flere reparasjoner så jeg fikk en splitter ny Sony MZR-900, den nyeste smootheste modellen!

Sharp har hatt veldig mye trøbbel med denne typen MD'er, og skulle du sitte på en selv, nøl ikke, men stikk å klag, så får du etter all sansynelighet en ny en, ettersom det samme problemet gjentar seg med MD'en. (TOC Error)

Tenkte bare enkelte av dere kunne ha nytte av dette, i tilfelle dere sitter på en av disse Sharpene.
Dette er en lykkelig dag folkens!! Endelig bærbar musikk igjen! YES!
Jeg har en vanlig bærbar cd spiller, men den er så gammel, stygg og dårlig at det er flaut å gå rundt med den så jeg har dessverre en noe stille hverdag. Er hypp på en mp3/minidisc-spiller men det koster jo faktisk endel og det lille jeg har av penger går til pc'en min

Var forresten fett at du fikk ny spiller =)
w00t! jeg har en MZ70H eller.no..

hmm. den var kjøpt på spaceworld.. men jeg har desverre "bulka" den..

så.. jeg er ikke helt sikker.