Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1671
Er ute etter navn på et par sanger fra jackass, den første er fra når Wee Man skater, i sesong1 episode1, etter ca 11 min.. en veldig rar type sang igrunn..

Den andre er en som spilles inniblant når det er litt "action", en ordentlig punk e.l sang..
Jeg vet ikke navnet på noen av sangene, men jeg tror at når Wee Man skater er tatt fra noe annet. Jeg så på TV (husker ikke hva) at det var mange dverger som så akkurat ut som han. Og da var det samme musikken..

Har du hørt sangen til PartyBoy da? Den er kul
zeth's Avatar
Trådstarter
Alle dverger ligner på hverandre, akkurat som alle kinesere likner på hverandre
hehe true..
har du noe imot dverger eller kinesere?

her er den urlen du requesta, zeth: http://www.themsgoodeatin.com/midget.html

take care now...
...siden dette temaet er tatt opp..er en sang i sesong 1 episode 1 når de kjører handlevogner og tryner o.s.v ....noen som vet hvilken gruppe og sang det er?
Hmmm, tror den sistnevnte er: CKY - 96 Quiet Bitter Beings
Den er hvertfall skammtøff
Originally posted by web0
...siden dette temaet er tatt opp..er en sang i sesong 1 episode 1 når de kjører handlevogner og tryner o.s.v ....noen som vet hvilken gruppe og sang det er?
Vis hele sitatet...
Den låta er så jævla bra! Vil også ha den. Holder på å lete etter den. Skal si ifra hvis jeg finner den.

Og til deg SAS (hehe): Dette stuntet er både på s1e1 på jackass og på CKY. Men det er på jackass den låta er. I hvertfall den steintøffe låta.

Zeth: De dvergene hadde slik grønn parykk og samme utkledning som wee man hadde. Pluss at samme musikken var. Skal se om jeg husker hva det var.
zeth's Avatar
Trådstarter
Når man først er inne på CKY, så just Landscape og en til film med dem, har dem flere? Var litt morro Dessuten spilles låta på Landscape (eller hva den het) ihvertfall..

Deadghost: jau jau oki
Better than thou.
Hvis dere prater om den filmen jeg tror dere prater om heter den CKY2K.. Men uansett.. Den r0kker! Helt rå film! Når de sparker ball rett inn på bilene, tenner på kassetspilleren i bilen slik at hele bilen tar fyr fordi det ikke er cd-spiller i den og sånn.. Filmen er en må-se!!
Carlo, vi prater om CKY (camp kill yourself). Den er nummer en i en serie på tre (?) filmer. CKY2K er nummer to

Zeth: Kult, trodde de bare hadde CKY. Må få tak i flere filmer da. Var landscape av samme genre som CKY? Litt skating og mest kødd?
zeth's Avatar
Trådstarter
deadghost: Ja.. de var "helt like" men med "forskjellig innhold" ..
Better than thou.
Deadghost: K, det visste jeg ikke! Noen som har noen av de filmene på DivX?
zeth's Avatar
Trådstarter
Carlo: divx eller bare video filer, en kamerat av meg har et par, pluss 18 jackass episoder tror jeg (hadde det før jeg også, men måtte gi pc til rep..), vet ikke om han har brenner skal høre med han
zeth's Avatar
Trådstarter
Åååoeah, digg side =)