Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1519
Hva slags musikk spilles på roskilde?

Har sett tv-reklamen om quart-cden. Etter min mening er det der jo bare drittmusikk..
Better than thou.
Uhm.. Det er CLUBQuart cd'en det gutten min.. Og det er fet musikk på den og.. Chill musikk.. Men over til poenget.. De spiller all slags music på begge to, men det går vel mest i rock (og alt innenfor denne sjangren), hip hop, soul, rn'b.. uhm.. Mer og.. som jeg ikke husker..


Nå er det drittvær ute.. Fattern vil ha bredbånd(!!) og jeg skal ut og kjøpe webcam!!
folka spiller jo trance og tekno der og... etter det jeg har hørt?
og så er det filmquart og masse annet bøfe saker..

men du kan jo checke hjemmesida dems..

noen som har den clubquart cd'n? MÅ HA MÅ HA!
Better than thou.
Jeg vil også ha! Så si ifra til mich og!
quarten består vel av stort sett all type musikk da (ikke opera, klassisk o.l seff) men syns ikke det er så veldig mye bra grupper som kommer, tar meg 10 min å sykle til quarten alikavell har jeg bare gidda å gått der en dag
At aqua spiller er nok for meg til å drite i quarten.. dessverre, men det er tragisk..
aqua spiller da ikke på quart?fikk sånn sms reklame om zap-festivalen eller .no crap...dær sto det at aqua spilte sinn eneste norske konsert i år der...kan hende at jeg tar grovt feil men....
Brodern har Club Quart CD'en. Kan bruke Musicmatch til å få dem til MP3'er om noen fremdeles er hypp på den ....
Better than thou.
Jeg vil ha den.. Men det må bli på en pub som er oppe lenge for jeg sitter på isdn..
yeah.. i want sum..

men da må det være i 256kbit ellers er jeg nødt til å kjøpe cd'n..
Hmmm .... kan laste den opp til en av FTP'ene i Vif forumet. Orker ikke å sette opp en egen FTP, får ikke lov av internet providern min heller.
Kan recorde den i morgen eller no, laste den opp til en eller annen FTP, kanskje NSO's ettersom han var keen på club musikk selv. Eller hva sier dere?
Better than thou.
Samme for meg.. Jeg får ikke lastet den ned på noen uker uansett..
ja! sleng den opp på nso sin ftp!
Originally posted by Phun Q
ja! sleng den opp på nso sin ftp!
Vis hele sitatet...
Ligger der nå. CD 1 og 2 i en RAR fil. Så får du be nso om ikke å fjerne den...