Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1987
Hei alle freaks!

Trenger kanskje noen råd og tips, tenkte å gå til innkjøp av nytt tv, tenkte meg 65" og er på leit etter billigst mulig, trenger ikke å være årets modell eller noe super fancy. 4k(3840x2160)+HDR og 60hz input er noe jeg må ha.
Har sett de til under 10 lapper og det er vel rundt den prisklassen jeg tenker meg.
Er det noen gode tver, helst ikke de billige som hitachi men gjerne LG, sony, samsung, phillips. Kom gjerne med forslag, er en jungel av TV'er der ute nå.
Hva med https://www.prisjakt.no/product.php?p=3824271

Langt fra verdens beste tv-er, men den er stor. Hvis du vil ha en bra 65 tommer må du opp i pris mener jeg.
Trådstarter
Curved TV tror jeg vil se rart ut ettersom jeg har veggfeste til TV'en..
Hvilken pris er rimelig for en kurrant 65"? så en på Power som egentlig kostet 20, som jeg kunne få til 13, men følte det ble litt dyrt uansett. Det var en sony modell fra i år.
Tror nok du må justere kravene dine, eller så må du gå opp i pris.
Uvaksinert 👍
Ser at digihome 65" kan fås til rett under 8 lapper. Hvis det stemmer at Vestel er produsenten av digihome så ville ikke jeg hatt store problemer med å prøvd en slik TV. Vestel er vel Europas største tv produsent og hvis jeg ikke husker helt feil så lagde de Elfunk i sin tid og det er ikke noe å si på kvaliteten der.