Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3164
Har hatt dette problemet i en god del uker nå, men husker ikke når eksakt det begynte. Har hola!VPN på Chrome så brukte det for å få tilgang siden jeg bare fikk beskjeden "Dette nettsteder er ikke tilgjengelig, freak.no avsluttet tilkoblingen uventet". Skjønte at det ikke kunne ha noe med internett-tilkoblingen å gjøre siden dette kun skjedde med freak sin side. Først tenkte jeg det kanskje kunne ha sammenheng med adblock'en å gjøre, men må fortsatt bruke VPN når adblock ikke kjører på siden her. Skjønner ikke hva som kan være årsaken til dette utenom hacking eller noe annet merkelig i den duren (ikke heeelt usannsynlig, med tanke på noe historikk). Er jo ikke noe stort problem siden jeg kan "get around it", men har jo klødd meg i hodet av det. Noen som har noe peiling på hva som kan være greien?
Dette skjer med alle dine enheter på nettverket?
Nei, skjer kun på maskinen. Er ikke pålogget min bruker på telefonen hvis det skulle ha noe å si, men kan bruke siden helt som normalt på telefon.
Vi har ikke noen restriksjoner eller bans på din bruker eller IP så vidt jeg kan se, og at det bare skjer på en av dine enheter tyder jo på at problemet ligger i din ende. Har ikke peiling jeg, men ville kanskje startet med å sjekke brannmuren, samt flushe dns eller endre dns-server.
Ja, skjønner ingenting jeg heller. Tenkte jo at jeg ikke var bannet, skulle jo ikke vært noen grunn for det. Kanskje det har vært noe tukling på maskinen. Heldigvis er det ikke noe stort problem med VPN'en i bruk. Takk for hjelpen uansett da, får se på brannmuren eventuelt.