Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1428
Faren min sendte en melding, men nesten hele meldingen kom fra ett nummer jeg ikke kjenner til. Det eneste som kom fra hans nummer var det siste ordet.
Nummeret jeg ikke kjenner til er 976 96 947.
Prøvde å søke det opp, men fant ikke noe.

Har noen av dere hatt samme opplevelsen, evt. vet dere hvordan man kan fikse det?
Han har telenor abbonement, om det hjelper noe.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Har han tvillingsim? Det har et eget nummer som synes når man sender SMS. Kan det tenkes at den første delen var på 160 tegn?
Så vidt jeg vet er det fortsatt sånn at en SMS egentlig er begrenset til 160 tegn, men så kombineres flere for lange meldinger.
Trådstarter
10 0
Første meldingen fra ukjent nummer har 153 tegn, melding fra kjent nummer har bare ordet "hvertfall".
Og ja, han har to simkort med samme nummer, som begge er aktive (en jobbtelefon og en smarttelefon). Det varierer litt hvilken han bruker å sende melding med, men jeg kan spør han senere idag
Grand Masseuse
Avion's Avatar
Sitat av Duriem Vis innlegg
Og ja, han har to simkort med samme nummer, som begge er aktive (en jobbtelefon og en smarttelefon).
Vis hele sitatet...
Da er det nok svaret. Tvillingkort viser et annet nummer som nevnt over. Har en kamerat som jobber i Telenorbutikken ved siden av meg, og han kunne visst bekrefte dette God jul