Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 662
Som tittel sier;
Jeg kjøpte for noen måneder siden ett MSI GTX 970. Fantastisk kort.
Det jeg kjøpte var av type PCB V316-032 REV. 1.1.
Så her forleden ville jeg ha ett til, for å prøve SLI.
Snakket med komplett, og de forsikret meg om at hvis jeg bestilte på samme varenr, så skulle jeg få likt kort, med samme PCB versjon.

Også kommer problemet; MSI har tydeligvis skiftet Revisjon på 970 kortene sine, så det nye jeg fikk var av type V316-032 1.3. Dette er én cm lengre, og passer ikke oppsettet mitt med vannblokker osv.
Komplett stiller seg bare bak at de selger det nyeste, og forstår ikke at de tydeligvis selger to forskjellige typer kort på samme varenr. Leser på nett om folk som "gambler" når de kjøper disse kortene; at de trenger Rev 1.1, og bestiller og mottar Rev 1.3, og returnerer gang på gang I ønske om å få tilsendt ett 1.1 kort "by pure chance".

Har til og med sendt inn to tickets til MSI Support, men der lukker de saken min og gidder ikke svare. (Har forøvrig dårlig erfaring med hjelp der i gården fra tidligere av, hvor jeg har fått intetsigende svar som tydeligvis er kjørt gjennom google-translate med kinesisk-engelsk). Kan trygt si at jeg er ferdig med MSI når 970 kortet mitt er "brukt opp".

Tenkte bare jeg skulle legge ut en heads-up her, for folk som kanskje tenkte på å kjøpe ett til/ eller flere kort om gangen.