Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2722
Heisann. Jeg har lenge sett på telefonen OnePlus og vurderer sterkt å kjøpe denne. Problemet er at de ikke shipper til Norge. Derfor spør jeg om noen har bestilt varer gjennom utland for å så videresendt til Norge eller hentet på postkontor i utlandet før?

Er litt skeptisk siden jeg må ut med en 3-5 tusen.
Takk for alle svar på forhånd.
http://www.posterestantestromstad.no/
Brukte denne tjenesten da jeg bestilte oneplusen min. Fungerte knirkefritt :-) Du henter pakken på et kontor i Strømstad.
Sist endret av Atec; 30. august 2015 kl. 17:50.
Du kan også bestille telefonen poste restante til den svenske posten. www.posten.se

De ordner videresending til Norge. Merk at du må betale moms på forsendelsen om du velger å få pakken videresendt til Norge fremfor å hente den selv på et svensk postkontor.

Poste restante hos posten.se er gratis. Og bor du nær et svensk postkontor så sparer du mva om du henter selv.