Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 884
Hei

Jeg driver å vurderer kjøp av xbox kontroll hovedsaklig for å spille Rocket League. Jeg lurer på om denne kontrollen er mulig å bruke for windows 10, da jeg bare klarer å lese at den er brukbar for XP-bassert windows. Er det også noen grunn til å kjøpe xbox one kontroll istede?

Takk for hjelp
Prisforskjellen er jo knappe hundre kroner mot en Xbox One Controller, og den vet vi jo fungerer med Windows 10
Ja den fungerer med windows 10
Skal du bruke den der må du vel ha den trådløse mottakeren fra MS også? Alternativt kan du finne en 360-kontroll med kabel - den vil nok fungere flott (for 300,-++ finner du jo forøvrig sikkert en brukt 360 med kontrollere da...).
Kjøpte denne for en liten stund tilbake, og fungerer perfekt til Windows 10.
lroedal: Trådløs mottaker skal følge med på den der, derav "for Windows" i navnet Det er bare en standard kontroller og en trådløs mottaker som kobles til USB.

Fungerer fint på Windows 10.
Trådstarter
Takk for svar, da er den vell på vei i posten i løpet av uka!