Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2037
dette er chill .. noen som vet av flere sanger som dette ?
Mener du røyksopp??


Han mente nok Røyksopp - Eple, kan jeg tenke meg. Har da vært en stund. Er laps sang den, og den råe musikkvideon'n da. w00t , later dude
Originally posted by Pasienten
dette er chill .. noen som vet av flere sanger som dette ?
Vis hele sitatet...
Flere chill sanger? Last ned noe fra den nye Opeth CDen. Alt av Sigur Ros, Kevin Yost og Minus 8.
sigur ros er et fantastisk bra band. kan uploade ægis byrjun (sigur ros album) et sted hvis det er av interesse?
cafe del mar cd'ne..
bent
og de superdigge chilluminati mixene

de fleste av de andre röyksopp sangene er vel chill..
Originally posted by dephic
sigur ros er et fantastisk bra band. kan uploade ægis byrjun (sigur ros album) et sted hvis det er av interesse?
Vis hele sitatet...
Ja, takk!
Har blitt lovet det albumet av en venn en stund nå, men ingenting skjer. Binary's server? Den er så speedy.
må ikke glemme nils petter moldvær i denne tråden da. sjekk ut «platonic years» og «song of sand II».
Jeg vil anbefale DJ Cave - Liquid Earth plata (www.djcave.com)
det er virkelig chill musikk (også nedlastbar på siden), en plate som virkelig kan nytes!
jepp! må også legge til at jeg faktisk fikk plata i posten nøyaktig på min fødselsdag fra o store cave himself. det sier vel litt om timingen hans. noe som er en bra egenskap for en dj. ;D
aiai.. har hele albumet jeg.. absolutt å anbefale.. vel.. hvertfall hørbart
oink: hvilket album?
Øhm.
Er det bare jeg og kjærsten som syns at Røyksopp og "Eple" suger hestepikk?
Camilla, jeg er stygt redd for det. Den er nok litt monoton, men jeg liker den. Jævlig bra til å være norsk iallefall.
Vil bare nevne: Ugress, dj Kicks,det aller meste fra Ninja Tune label'et, Kruder Dorfmeister, Cafe del Mar++++
Det finnes mye bra electronica der ute, og hvorfor brenne alt??
Har ikke noe problem med å snytte større labels for litt cash, men når det gjelder norske artister som er oppegående og bra, kjøper jeg heller skiva
Må også nevne www.monkeyradio.net ,som etter min mening er den feteste net-radioen der ute
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
/me liker ikke eple! :/\
dephic: oi.. whoopsie.. heh.. Röyksopp - Melody A.M.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Er det bare jeg som har en dårlig version av denne, eller er den litt 'skrapete'. Egner seg ikke noe særlig når jeg spiller høyt..
Diskantene skjærer og bassene blir unøyaktig..