Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 548
Heisann!

Satt lenge våken i går kveld/natt og holdt på med FL. Lagret selvsagt flere ganger underveis og når jeg gikk å la meg. Så idag morgen, var mye av det borte. Javel, tenkte jeg, shit happens. Så bygde jeg opp igjen det jeg hadde mistet, da det var tid for å lage middag avsluttet jeg og lagret.

Så nå etter middagen var det faen meg borte igjen!!
Er det noen mulighet for å gjenopprette det jeg har mistet?! Og har sjekket de andre prosjektene jeg har holdt på med og det har ikke kommet over dit heller.

HJELP!
Hei,

Når du åpner prosjektet, hva slags feilmelding får du? Er det Samples lagret på harddisken din som den ikke finner?
Du har ikke flyttet på disse lydfilene så de nå ligger på en annet sted på pc-en din enn når du begynte på prosjektet?

Tror ikke jeg kan hjelpe mye her, men er verdt et forsøk. Jeg har hvertfall rotet mye med det jeg nevner mange ganger i FL.
Sitat av Bebisnull Vis innlegg
Hei,

Når du åpner prosjektet, hva slags feilmelding får du? Er det Samples lagret på harddisken din som den ikke finner?
Du har ikke flyttet på disse lydfilene så de nå ligger på en annet sted på pc-en din enn når du begynte på prosjektet?

Tror ikke jeg kan hjelpe mye her, men er verdt et forsøk. Jeg har hvertfall rotet mye med det jeg nevner mange ganger i FL.
Vis hele sitatet...
Du er ikke alene på det med å begynne å flytte på lydfilene så finner ikke fl studio kilden Irriterende når man glemmer det av.
May
May's Avatar
Trådstarter
Hjertelig takk for å forsøke å hjelpe meg!
Jeg får ingen feilmeldinger, dessverre.
Nei, har heller ikke det.

Takk for at dere prøver å hjelpe!