Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 819
Hey! Jeg lurer på om noen vet om tittelen på denne filmen, husker ikke så mye, men skriver opp det jeg husker

Det handler om en gjeng med ungdommer som skater og surfer, i starten av filmen skal de surfe for å vise hvor gode de er, men så kommer det noe. Andre surfere som de jager bort ved å kaste ting på dem. Senere i filmen drar de rundt og skater i andre sine basseng og bare kødder rundt omkring. Etterhvert får de sponsor og drar på fester og sånt. I slutten av filmen har en av kameratene fått en hjerneskade eller noe sånt og da drar de for å besøke han.

Tror filmen het noe med old, men er ikke sikker!
Du kan forsøke å bruke en eksiterende tråd om dette emne.

http://freak.no/forum/showthread.php...t=hvilken+film
Du tenker på den filmen om hvordan skate-bølgen i California eller noe sånt begynte?
I så fall heter den Lords of Dogtown, og er en jævlig bra film! Tror jeg må se den når jeg kommer hjem!
Sist endret av McLovin; 13. mars 2012 kl. 11:47.
Lords of Dogtown ja. Å si at det er en jævlig bra film er å ta i litt. Den er helt grei
Sitat av Darko Vis innlegg
Lords of Dogtown ja. Å si at det er en jævlig bra film er å ta i litt. Den er helt grei
Vis hele sitatet...
Det var en jævlig bra film når jeg var 12, iallefall. Har ikke sett den på en del år
Trådstarter
31 3
Lords of dogtown er det ja!
Tusen takk folkens syntes den er ganske så bra jeg, og er en stund siden jeg har sett den