Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1999
I mai tjueatten blir Chess og Telia slått sammen til en og samme mobil opperatør. Privat har jeg Chess og har aldri vært mer fornøyd med et mobil abonnement. Prisen er kanskje ikke den billigste men føler jeg har igjen for det i veldig bra kundestøtte. Det er for eksempel ikke noe problem for meg å få bra avtaler på telefoner, et eksempel på det er hvis en 64gb telefon koster 10.000,- og 32gb modellen koster 6.000.- men den er på tilbud til la oss si 1,- så får jeg 64gb til samme pris som 32gb uten renter så fremt jeg har betalt ned nåværende tlf

Litt bekymra for å ikke få samme gode behandling og avtaler på Telia.

Noen tanker om dette?

Jeg veit at dekninga er den samme i.o.m at Chess leier linje hos Telia og prisene er vell også ganske like.

Kom med egne erfaringer og synsinger!
Telia er veldig greie de og. Aldri hatt problemer. Kundeservice ordner det meste så langt det går Ann.
Har selv grei erfaring med kundeservicen hos Telia, var en gang jeg hadde bestilt noe ved ett uhell, snakket med de, og da var det 0 stress fikk refundert pengene med engang.
Som det nevnes, telia sin kundeservice er meg erfart upåklagelig