Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4563
Hei!

Jeg har noen kjedelige dager/uker foran meg, og lurte i den anledning på om det er noen her som kunne tenke seg å bli kjent og slå av en prat på skype? Er pålogget 24/7
Tar gjerne en prat i kveld. Er opptatt en stund nå på dagen. Send meg brukernavnet ditt
Ellers så er det alltids noe aktivitet på irc-kanalen(på dagtid tikker og går det ihvertfall smått og jevnt) om du trenger chat-kompiser.
Jeg bruker ikke irc
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av yallneedJesus Vis innlegg
Jeg bruker ikke irc
Vis hele sitatet...
Då er det jo eit utmerka tidspunkt å ta det i bruk på!

https://freak.no/forum/irc.html - tar deg ca. femten sekunder å komme i gang.
Sitat av yallneedJesus Vis innlegg
Hei!

Jeg har noen kjedelige dager/uker foran meg, og lurte i den anledning på om det er noen her som kunne tenke seg å bli kjent og slå av en prat på skype? Er pålogget 24/7
Vis hele sitatet...
Hva liker du å prate om? Jeg gidder ikke å rote frem headsetet hvis du vil prate om Gud, Jesus, den hellige ånd og sånt tull som man har fått høre om hele påsken.
Sist endret av Pope; 3. april 2018 kl. 16:40.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av Pope Vis innlegg
Hva liker du å prate om? Jeg gidder ikke å rote frem headsetet hvis du vil prate om Gud, Jesus, den hellige ånd og sånt tull som man har fått høre om hele påsken.
Vis hele sitatet...
Kanskje du må vurdere nytt brukernavn hvis du opplever at mange vil snakke om dette? Kanskje droppe hatten?
Sitat av Pope Vis innlegg
Hva liker du å prate om? Jeg gidder ikke å rote frem headsetet hvis du vil prate om Gud, Jesus, den hellige ånd og sånt tull som man har fått høre om hele påsken.
Vis hele sitatet...
Bare vent til selvangivelsen kommer Pope, så tar du i mot hva som helst for å få et avbrekk!

https://www.youtube.com/watch?v=v6TeDM-wlZ4
Sendt pm til interessentene. Flere som vil?
Sitat av luni Vis innlegg
Kanskje du må vurdere nytt brukernavn hvis du opplever at mange vil snakke om dette? Kanskje droppe hatten?
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg er 100% ateist. Alltid vært, selv om nick og avatar muligens tyder på noe annet.

TS sitt nick kan jo også indikere hva samtaleemnet kommer til å være
Hahaha, jeg er ikke religiøs����
Add Sterol91 jeg er med på det meste
▼ ... over en måned senere ... ▼
Send meg brukernavnet ditt på pm så adder jeg
Sitat av yallneedJesus Vis innlegg
Hahaha, jeg er ikke religiøs����
Vis hele sitatet...
Dette reiser noen interessante tanker om valg av brukernavn.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Dette reiser noen interessante tanker om valg av brukernavn.
Vis hele sitatet...
Slik som?
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Dette reiser noen interessante tanker om valg av brukernavn.
Vis hele sitatet...
Det er en meme, google det.