Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 794
Hei, kjøpte meg nettopp en ny pc (http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10751) og helt siden jeg skrudde på pc'n første gang for 30 minutter siden så har den vist rare farger, alt som er hvitt er liksom på en måte rødt. blir mildt sagt gal av det, samme med grønt også blir rødt/orange. kan dette ha noe og si med at jeg ikke skrev inn produktnøkkelen? prøvde 5-6 ganger, men sto at den ikke var gyldig. og at jeg kunne hoppe over trinnet så jeg gjorde det. takker for alle svar. PS, opprativsystemet er windows 8. om det hjelper
tipper det kan være skjermkortet, prøv og oppdater drivern på skjermkortet eller ring komplett kundeservice imorra elns
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Har nok ikke noe med produktnøkkelen å gjøre. Det kan virke som det enten er noe feil med skjermkort eller skjerm. Oppdatert til de nyeste driverne og sjekk at skjermkabelen står godt i. Eventuelt prøv annen skjerm eller skjermen på en annen pc.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sjekk at skjermkort driveren er oppdatert, hvis den er det og sånn så ville jeg kontakta komplett ASAP og forklart problemet, så enten hjelper de deg elelr så må du vel få ny.. hehe

edit: Var flere som var kjappere enn meg gitt
Sist endret av lilpsych; 10. august 2013 kl. 01:44.
Fyfaen så dum jeg er, kabelen sto ikke helt inni, ble helt fin når jeg satte den på plass. sorry for og idet heletatt bruke tiden deres på dette
Hmm ser at hovedkortet ditt har hdmi/vga utgang, ta ut skjermkortet og koble skjermkablen din til en av utgangene til hovedkortet. Om alt er ok med farger trenger du bare å sende inn skjermkortet.

edit: godt det ordna seg da, med splitter ny pc og alt
Sist endret av meple; 10. august 2013 kl. 01:50.
Sitat av gamenerd3n Vis innlegg
Fyfaen så dum jeg er, kabelen sto ikke helt inni, ble helt fin når jeg satte den på plass. sorry for og idet heletatt bruke tiden deres på dette
Vis hele sitatet...
Haha, skulle akkurat til å si det Klassisk kabelfeil. Nå ser du hvordan en ikke-perfekt kabel får bildet til å se ut.

Neste gang du hører noen snakke om en "god" eller "dårlig" digital kabel er det bare å huske hvor lett det er å se at noe er feil Det er enten eller...