Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 902
Jeg prøver å finne ei rar-fil med utorrent, slik at jeg slipper å installere det. Jeg har ikke administrator-rettigheter på datamaskinen jeg er på nå, men har et behov for å kunne laste ned torrent-fil. Jeg trenger derfor hjelp med å finne ei rar-fil med utorrent, ferdig til å bruke.

Jeg prøvde nå en annen datamaskin, men opplevde at den ikke ville åpne installasjons filen til hverken uTorrent eller BitTorrent. Noen som kan ha ei forklaring på dette?
Jeg prøvde nå å laste ned på en annen datamaskin (med administrator-rettigheter), men installasjons-filene ville ikke åpne seg på den datamaskinen. Hverken for uTorrent eller BitTorrent. Andre ting som Skype og Spotify (installasjon) går fint. Forklaring på dette?
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Har du prøvd igjennom en annen IP/VPN eller noe? Tor Browser f.eks. For da kommer du rett igjennom admin sperrene.. Hvertfall sånn jeg gjorde på jobben med laptopen min, når jeg ikke hadde internett hjemme. For nettverket der var sperra mot at jeg kunne laste ned torrentz fra feks PB.
Det er ikke det å laste ned torrents som er problemet, men installeringen av programmene uten administrator-rettigheter.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
aaah okok. sorry da missforsto jeg.. Hmm.. Da må du finne ett programm eller noe som knekker admin passordet. Eneste jeg kommer på i farta.
Forresten Superkake, installeringen av uTorrent Portable gikk smertefritt. Takk.

Nå oppdaget jeg et nytt problem: på TBB får jeg ikke åpnet torrent-linkene slik at jeg får lastet ned. Det skjer ingenting når jeg prøver å laste ned derfra. Kjent problem?
Har du prøvd å legge inn torrentene manuelt?
du kan laste den ned og instalere den på en usb-brikke og så kjøre exe fila derifra på pcen du ikke har rettigheter på

funka for meg når jeg drev med det