Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 11372
Jeg kom på Backpacker 2 her om dagen og fikk lyst til å spile det igjen. Fant en side jeg kunne laste ned fra men får bare feikmeldinger om at your pc cant run this applcation og sånn. Er det neon dataejsperter som vet hvordan jeg kan få spilt det på en laptop med windows 7 eller 10? ikk sikker på hva jeg har. Det haddde vært kjempegøy

Pleeeasse heelp. Vil virkelig spille dette spillet. Come on my geekey friends. Gjerne litt detaljert beskrivelse siden jeg er blitt dinsaur på området
Sist endret av NodSquad; 9. juni 2020 kl. 17:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du må nok kjøre det på en virtuell maskin (VirtualBox) med Win98 og så trenger du Quicktime også.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Takk for tipset. Skjønte faen ting om hvordan jeg skulle gjøre det men litt prøving kg feiling så går det vel til slutt
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Si ifra om du får det til eller ikke. Jeg er kjempe interessert i å spille det spillet. Men har lite motivasjon til å drive å rote med eksperimenter jeg ikke får til.
Jeg spilte eneren nylig. Måtte kjøre virtual PC med XP for å få det til. Kan være det samme med toeren.

Når det er sagt må du gjerne si hvor du fant det, har lyst til spille det selv.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg leiter også etter dette spillet, fant backpacker 2 på svensk, men det var ikke noe poeng i å spille pga svensk :P
Jeg fikk det til å starte via virtualbox og diverse youtube filmer.
Men tilbake til hvor finner jeg norske versjonen
Vil benytte muligheten til å tipse dere om ett annet gammelt spill dere sikkert kjenner til, som kan spilles i browseren

Jones in the fast lane