Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1537
Hei, jeg skriver dette innlegget på vegne av min bror.

Mobilen har funket fint helt til idag morges, da han våknet opp. Da var status på batteriet 34% prosent, og helt ut av det blå, så slo mobilen seg av.

Når han kobler til laderen, så slår den seg på og viser Sony logoen i 1-2 sekunder, og så slår den seg av og på hele tiden, og slik holder den på.

Har lest litt rundt og sett på youtube videoer av folk som "fikser" dette problemet, men det har så langt ikke funket her.

Noen som vet løsning?
Du kan jo starte med å fortelle hvilke løsninger du har prøvd, så vi slipper å komme med masse tips du allerede har testet.
Gjest
Trådstarter
Har forsøkt følgende:

- Holde av/på knappen + volum opp knappen inne samtidig
- Holde av/på knappen + volum ned knappen inne samtidig
- Holde volum ned knappen inn i 10 sec, også sette i lader
- Holde volum opp knappen inn i 10 sec, også sette i lader
- Holde inne volum ned + volum opp samtidig og derettere av/på knappen
- Har også forsøkt med software programmet til Sony

Alt dette er forsøkt uten til noe hjelp ..
I see you...
NAPse's Avatar
Nå har jeg ikke vært borti akkurat den modellen, men så vidt jeg kan se har denne mulighet for å bytte/ta ut batteriet enkelt. (?)
I så fall ville jeg først prøvd å ta det uten liten stund før jeg hadde satt det inn på nytt. Dersom det ikke fungerer ville jeg prøvd uten batteri og kun ladekabel.

Ellers har modeller jeg har vært borti fra ~samme tidsperiode hatt en liten rød knapp i samme åpning som SD/SIM-kort. Dette er en ren reset-knapp.
Jeg har forsøkt og ta ut batteriet og kun med ladekabel, men samme problem fortsetter...
Prøv factory reset om mulig. Hvis det ikke går/ikke løser problemet er det ofte snakk om garantisak, så lenge det fortsatt er garanti på telefonen.