Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1966
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Hei, det begynte for et par mnd siden, jeg brekker meg når jeg tar trekk. Uansett og det er tørrbong, vannbong, pipe eller joint.

Prøvd og variere mengde, med tobakk, uten tobakk, vaporizer. Men nå har det gått så langt at jeg brekker meg av vanlig sigaretter også.

Noen som har opplevd lignende og hva kan det komme av?

(Regner med det er lov å stille dette spm, i og med at jeg ikke har tenkt meg til lege uansett, da dette bare er ubehagelig)
Fattigmannsblod;
Underklass's Avatar
Brekker du deg i øyeblikket du trekker, eller som en ettereffekt av å ha røykt?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Trådstarter
Sitat av Underklass Vis innlegg
Brekker du deg i øyeblikket du trekker, eller som en ettereffekt av å ha røykt?
Vis hele sitatet...
I det røyken har passert gane, og skal videre ned.
Sitat av Carmex Vis innlegg
Hei, det begynte for et par mnd siden, jeg brekker meg når jeg tar trekk. Uansett og det er tørrbong, vannbong, pipe eller joint.

Prøvd og variere mengde, med tobakk, uten tobakk, vaporizer. Men nå har det gått så langt at jeg brekker meg av vanlig sigaretter også.

Noen som har opplevd lignende og hva kan det komme av?

dette er bare ubehagelig
Vis hele sitatet...
Dette har jeg opplevd, og det handler om at leken nå er god

Det er opp til deg om du vil ta hintet kroppen gir deg. Fint at du i alle fall er obs på at 'noe' er på gang! Godt observert.

Lykke til
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Trådstarter
Sitat av zhpongl Vis innlegg
Dette har jeg opplevd, og det handler om at leken nå er god

Det er opp til deg om du vil ta hintet kroppen gir deg. Fint at du i alle fall er obs på at 'noe' er på gang! Godt observert.

Lykke til
Vis hele sitatet...
Såååå en røykepause?
Kommer det rett etter første trekk du tar? Har nesten opplevd det samme etter for stort inntak eller liten toleranse. Spesielt med hasjisj.
Sist endret av Lacertosus; 26. september 2014 kl. 15:48.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Kommer det rett etter første trekk du tar? Har nesten opplevd det samme etter for stort inntak eller liten toleranse. Spesielt med hasjisj.
Vis hele sitatet...
Kommer på alle trekk, i starten var det bare litt, om det var blitt mange trekk. Men nå er det alltid, hele tiden.
Kan jo være du har en infeksjon eller noe med tanke på at det bare har blitt værre og værre, ellers minner det om de gangene jeg har hatt problemer med bronkiene.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kalyx Vis innlegg
Kan jo være du har en infeksjon eller noe med tanke på at det bare har blitt værre og værre, ellers minner det om de gangene jeg har hatt problemer med bronkiene.
Vis hele sitatet...
Kunne du utdybe "bronkiene" litt mer :P
Prøvd å bytte vare? er utrulig mye dårlig vare der ute, alt fra ting som ikke har blitt tørket og curet(!) skikkelig til dårlige ekstraksjons-metoder. F.ex: Ikke mange butangasser på det norske markedet uten store mengder giftstoffer, jeg antar at endel folk som er kun i det for cash cropping / prøvd seg på sin første ute-avling, ikke er like klar over/bryr seg om dette. Har selv brekt meg på mye diverse over tid, men aldri når jeg selv veit hvor det kommer fra.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Trådstarter
Sitat av canttouchthis Vis innlegg
Prøvd å bytte vare? er utrulig mye dårlig vare der ute, alt fra ting som ikke har blitt tørket og curet(!) skikkelig til dårlige ekstraksjons-metoder. F.ex: Ikke mange butangasser på det norske markedet uten store mengder giftstoffer, jeg antar at endel folk som er kun i det for cash cropping / prøvd seg på sin første ute-avling, ikke er like klar over/bryr seg om dette. Har selv brekt meg på mye diverse over tid, men aldri når jeg selv veit hvor det kommer fra.
Vis hele sitatet...
Tja, jeg liker å vite hva jeg får. Sier ikke at jeg alltid har top-notch, men har som regel mye bra, svarting, egg, nepal osv. Plukker alltid av plastikk osv.
har vært med på noe lignende. var i en periode med mye røyking og jeg begynte også å få en hoste i tillegg. løsningen ble å ta en ukes pause fra alt av røyking(uansett hva det var), har ikke vært plaget med det siden.
Sitat av Carmex Vis innlegg
Kunne du utdybe "bronkiene" litt mer :P
Vis hele sitatet...
http://www.apotek1.no/lunger-og-luftveier/bronkitt