Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 787
Har tenkt til å lage egen brus og trenger da beste saften, hvor får jeg tak i den? Er det noen kullsyrevann som er diggere enn andre også? Må være sånn 1,5 liter.
Farris og saft er en slager på diverse omsorgsboliger vet jeg hvertfall.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Farris og saft er en slager på diverse omsorgsboliger vet jeg hvertfall.
Vis hele sitatet...
Er jævlig godt, men må være riktig sort altså. Vil ha den jeg drakk hos en kompis på barneskolen klarer ikke huske hvilken saft det var.. prima hvert fall.
Sist endret av HallaKompis; 4 uker siden kl. 20:17.
Rød? Her går det i husholdningssaft, den fra First price er helt topp i forhold til pris. Prøvde Rema 1000 sin også og mener å huske den var helt ok. Ellers er det vel Lerum som gjelder men koster deretter. Blåbærsaft er digg men koster like mye som brus.
https://imgur.com/a/INXLwEv

Er denne god?

Sitat av Dough Vis innlegg
Rød? Her går det i husholdningssaft, den fra First price er helt topp i forhold til pris. Prøvde Rema 1000 sin også og mener å huske den var helt ok. Ellers er det vel Lerum som gjelder men koster deretter. Blåbærsaft er digg men koster like mye som brus.
Vis hele sitatet...
Må nesten ha noe syrup lignende saft tror jeg
Sist endret av HallaKompis; 4 uker siden kl. 20:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Klassisk husholdningssaft med sukker tenker jeg. Klarer dessverre ikke oppdrive bilde fra gamle dager, men tror det var fra Lerum. Det er litt smak og behag med sukker eller ikke, men jeg personlig er ikke glad i disse sukkerfrie variantene.

Hvis ikke det var det, så var Gøy også jævlig god. Likte godt den oransje



Fant også nå bilde av den andre saften jeg tenkte på tror jeg.



Den 4. i rekken der. Tror de har den enda men i annet design
Sist endret av Petruz; 4 uker siden kl. 20:26.
Noen som har prøvd solbærsaft i kullsyre? Was it good?

Sitat av Petruz Vis innlegg
Klassisk husholdningssaft med sukker tenker jeg. Klarer dessverre ikke oppdrive bilde fra gamle dager, men tror det var fra Lerum. Det er litt smak og behag med sukker eller ikke, men jeg personlig er ikke glad i disse sukkerfrie variantene.

Hvis ikke det var det, så var Gøy også jævlig god. Likte godt den oransje



Fant også nå bilde av den andre saften jeg tenkte på tror jeg.



Den 4. i rekken der. Tror de har den enda men i annet design
Vis hele sitatet...
Den gøy saften hadde jeg glemt! Smaker den når jeg ser bildet hehe lerum sine ser brukbare ut absolutt tror det faktisk er riktig også, sitron&lime er sikkert digg på sommeren.
Sist endret av HallaKompis; 4 uker siden kl. 20:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Førstefiskevasker
Barte-Sam's Avatar
Tidlig på 80-tallet solgte de "Piratsaft" på butikkene. Den var utrolig god. Men den forsvant dessverre, som alt annet bra her i verden.
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Noen som har prøvd solbærsaft i kullsyre? Was it good?



Den gøy saften hadde jeg glemt! Smaker den når jeg ser bildet hehe lerum sine ser brukbare ut absolutt, Tror det faktisk er riktig også. Sitron&lime er sikkert digg på sommeren
Vis hele sitatet...
Dessverre ikke prøvd noen av de med kullsyre, men det høres absolutt ut som det kan potensielt bli bra.

Og ja, den Gøy saften vekker minner som fy. Savner den
Sitat av Petruz Vis innlegg
Fant også nå bilde av den andre saften jeg tenkte på tror jeg.



Den 4. i rekken der. Tror de har den enda men i annet design
Vis hele sitatet...
Jo de har den bare pass på så du ikke får den uten tilsatt sukker for det er med søtningsstoff og smaker høgg og helvete. De ser ganske like ut.
Dersom du bor på Sunnmøre eller vet om en butikk som kan ta det inn så er det bare en saft som teller, å det er Brænne type rød eller gul
Bor du i nærheten av Bærum har Lisa syltetøy fabrikkutsalg på Vøyenga. Selger rågodt syltetøy og saft til fin pris. ANBEFALES!!

De har solbær, blåbær, bringebær + mye annet. Gir gode tips om du lurer på noe.
Sist endret av steinbukk100; 4 uker siden kl. 21:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Lerum husholdningssaft 97%.

Ingen vanlige “butikksafter” som smaker bedre etter min mening. Alt annet blir kunstig i forhold.

Den 5 liters dunken med saft som ble linket til er udrikkelig.
Sitat av Dough Vis innlegg
Jo de har den bare pass på så du ikke får den uten tilsatt sukker for det er med søtningsstoff og smaker høgg og helvete. De ser ganske like ut.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Er generelt ikke så glad i sukkerfri varianter av de fleste ting og synes det smaker drit, mens noen mener det er ingen forskjell. Men nå inntar jeg sjeldent sukkerdrikke, så jeg er ikke så nøye på det. Om man inntar mye sukkerholdig så bør man kanskje tenke på det, men det får være opp til individet.

Sitat av johannesr Vis innlegg
Lerum husholdningssaft 97%.

Ingen vanlige “butikksafter” som smaker bedre etter min mening. Alt annet blir kunstig i forhold.

Den 5 liters dunken med saft som ble linket til er udrikkelig.
Vis hele sitatet...
Ser ut som folket har talt Lerum og sukker!
Sist endret av Petruz; 4 uker siden kl. 00:04.
Det kan da ikke være noen saft som slår solbærsirup. Lerum sin er barndomsminner på flaske.
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Har ingen forslag å komme med, men kan legge til at grunnen til at jeg er i denne tråden på jakt etter ny saft er fordi Lerum har forrådt oss!

0.9l flaskene med 97% saft er nå relansert med 0.7l 80%.


https://dinside.dagbladet.no/okonomi...-sett/81043759
Sist endret av KjemikalieX; 4 uker siden kl. 10:54.
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Har ingen forslag å komme med, men kan legge til at grunnen til at jeg er i denne tråden på jakt etter ny saft er fordi Lerum har forrådt oss!

0.9l flaskene med 97% saft er nå relansert med 0.7l 80%.


https://dinside.dagbladet.no/okonomi...-sett/81043759
Vis hele sitatet...
Uansett er det heldigvis ikke den der du vil ha. Uten tilsatt sukker betyr bare tilsatt søtningsmiddel og smakker helt jævelig. Det du vil ha er denne:

Sitat av Dough Vis innlegg
Uansett er det heldigvis ikke den der du vil ha. Uten tilsatt sukker betyr bare tilsatt søtningsmiddel og smakker helt jævelig. Det du vil ha er denne:

Vis hele sitatet...
Skriver under på denne. Saft tilsatt søtningsmiddel smaker hor og helvete, spesielt disse Fun og Zero! saftene. Smaksløkene er på tur om man syns det er godt.
Askim Frukt & bærpresseri har den beste saften i mine øyne. Men er litt dyrere, men veldig godt. Rips og bringebær saften er helt klart favoritt