Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4245
Hei
Har lyst til og selge min Playstation 4 som jeg kjøpte i september.
lurer på hvor mye jeg kan forvente og få for den..
har GTA 5, Fifa 15, Destiny og Shadow of Mordor + en ekstra kontroll!
takk for svar!
Komplett.no selger PS4 for 3690,-. Si 350 per spill, 500 for kontrollen og 3000 for konsollen? Runder du opp så har du 5000,-. Synes ikke det hørtes så alt for dårlig ut.
Sitat av iglotruck Vis innlegg
Komplett.no selger PS4 for 3690,-. Si 350 per spill, 500 for kontrollen og 3000 for konsollen? Runder du opp så har du 5000,-. Synes ikke det hørtes så alt for dårlig ut.
Vis hele sitatet...
3690,- inkludert kontroll* Vil tro 5000,- er litt vell optimistisk. Se om du finner en slik kjøp/selge side på facebook for lokalområdet ditt og se hva interessen er, kan også sjekke hva andre eventuelt selger brukt for på Finn.no osv
Sist endret av mo66y; 2. mars 2015 kl. 14:00.
Ja, inkludert kontroll, så har han en ekstra en som kan selges for 500 utenom.
5000,- er som sagt over litt vel optimistisk.
Pr. nå ligger det flere billige Playstation 4 m/ tilbehør ute på finn.no.

En selges for 3600,-
Det følger dog bare med én kontroller, men det følger med fire spill.

- http://www.finn.no/finn/torget/annon...nkode=56032543
- http://www.finn.no/finn/torget/annon...nkode=55999002
Sitat av iglotruck Vis innlegg
Ja, inkludert kontroll, så har han en ekstra en som kan selges for 500 utenom.
Vis hele sitatet...
Ah, beklager, fikk ikke med meg det..
Sitat av mo66y Vis innlegg
Ah, beklager, fikk ikke med meg det..
Vis hele sitatet...
No problemo! Når det er sagt kan jeg vel ha vært litt vel optimistisk etter å ha tatt en kjapp titt på Finn. 4500, da?
Sitat av iglotruck Vis innlegg
No problemo! Når det er sagt kan jeg vel ha vært litt vel optimistisk etter å ha tatt en kjapp titt på Finn. 4500, da?
Vis hele sitatet...
Synes forsatt det er litt mye, men du kan jo starte på 4500 og så gå nedover om ingen kontakter deg.
Legg sammen hva du kjøpte alt sammen for og trekk fra 20%

Eller gi den til meg :P det kan også funke
Jeg hadde nok vært villig til å betale 4000 kr for dette om jeg var ute etter en PS4 i hvert fall
Når utstyr er brukt så faller det fort i pris dessverre.
for å sjekke markedsverdien på ting så gå på finn.
Søk opp det du skal selge (Antaligvis er ikke du den eneste som har en X du vil ha solgt), og sjekk hva verdien ligger på.
Deretter sjekker du hva du har av ekstra utstyr. Anta aldri at du får Ny-pris for noe som er brukt. Slå av en 100-lapp eller 2 med tanke på slitasjen etc. (Hvis du er smart å renser den med litt sprit og Qtips før du tar bilder så de ser penere / Nyere ut så kan du kanskje få en 100 lapp ekstra for dem).
Spillene sjekker du mot Gamestop. Er det noen sjeldne titler du har eller ting som er vanskelig å få tak i, så vil prisen være høyere enn på et spill som alle har! (Sjekk ut f.eks Super Mario Bros Wii på dette punktet. Kopisperre som er vanskelig å ta..blir fortsatt solgt for 349, og spillet er 4 år+ gammelt).

Syns det peker mot litt latskap å bare poste:
"Hei, jeg har dette. Hva er det verdt?" uten å gjøre en kvart meter med research.
Sist endret av bottknott; 3. mars 2015 kl. 10:39.
Trådstarter
2 0
tusen takk for alle svar hjelper en del!