Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2533
Har hatt dette problemet en stund nå og uansett hva jeg gjør så virker ikke kopier og lim inn. Jeg har prøvd å restarte men det hjalp ikke. Noen som kan hjelpe meg?

Noen som kan hjelpe?
hmmm...system gjennoppretting?
Har du prøvd de forskjellige metodene? CTRL+X/C/V, høyreklikk på markeringen og evt rediger -> klipp/kopier/lim inn.

Hvis det er tastaturet som ikke funker kan det hjelpe og oppdatere driverne for enheten. Evt reinstallere driverne. Hadde et lignende problem engang, da hadde tastaturet ikke godtok mer enn et tastetrykk av gangen, "oppdatering" av driverne hjalp på dette.

Jeg mener også å ha sett at man kan skru av disse funksjonene, uten at jeg skal si det for sikkert?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Man kan visstnok velge IKKE å installere utklippstavla når man installerer Windows. Vet ikke om da hele utklippstavla forsvinner eller om det bare er programmet du kan se på den med.
For å sjekke: Start>Kjør: Skriv "clipbrd" [ENTER]
Se etter på "Installer Windows" i ktrlpanelet
Det funker nå. Tror det var virus av noe slag. Funka ikke å reboote men etter en tur med AVG Anti Spyware ble alt ok. Takk for hjelpen uansett

btw. robhol: Hva har du i signaturen din?
Sist endret av Latterkongen; 14. februar 2007 kl. 18:50.