Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 878
*insert tittel her*
God morgen freak!

Her jeg ligger midt på natten, poppet det en tanke inn i hodet mitt.

Har en fungerene rc nitro bil som jeg ikke lenger har interesse av, derfor tenkte jeg kanskje om jeg kunne montert den på en sykkel.

Ville dette i det hele tatt gå framover? Det er en liten BMX sykkel som jeg vil montere den på.

Kunne vært et ukes projekt eller noe.

Så fyr løs med svar om noen har gjordt det, og hva ville fungert best? Har også en gammel motorsag liggende en plass.. Cheers!
Ville tro en Nitro motor har for lite dreiemoment til å drive sykkelen. Typisk 2.5 - 6 Cubikcentimeter.
Da blir det hvertfall latterlig lav utveksling, så da blir det litt bortkastet.

Motorsagmotoren derimot, den bør kunne være sterk nok til det.

Jeg kan derimot kjøpe bilen av deg, om det er noe fornuftig?
Sist endret av hateitsomuch; 11. juni 2012 kl. 04:38.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Tviler sterkt på at nitromotoren klarer det, den er ikke ment til å dra 70kg +-. Motorsagmotoren funker, det har jeg faktiskt gjort selv
om du får til nok utveksling så vil det nok gå på ett vis, men fy for en temp denna motorn vil få

ville nok satsa på ett salg av bil til hateitsomuch og bruke motorsaga til sykkelmotor og seff lage byggeblogg
*insert tittel her*
Trådstarter
Haha, skal se om jeg får rota meg til å gjøre det i nærmeste fremtid... Tror jeg lager en tråd om det her inne på nFF.