Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 943
Jeg har en jailbreaket iPhone 3gs 1.3.1. Vær gang jeg kobler den til PCen min, sletter iTunes alle appene jeg har lastet ned med installius. De ligger jo under downloads, så jeg får jo lastet dem ned fort, men lell. Noen tipps? På forhånd takk.
Sitat av Phenomena95 Vis innlegg
Jeg har en jailbreaket iPhone 3gs 1.3.1. Vær gang jeg kobler den til PCen min, sletter iTunes alle appene jeg har lastet ned med installius. De ligger jo under downloads, så jeg får jo lastet dem ned fort, men lell. Noen tipps? På forhånd takk.
Vis hele sitatet...
Fjern Itunes?
Trådstarter
Må vel nesten ha iTunes for å legge til musikk og film?
Sitat av Phenomena95 Vis innlegg
Må vel nesten ha iTunes for å legge til musikk og film?
Vis hele sitatet...
Bruker selv Copytrans manager som funker fint, Vet det finnes flere programmer som gjør det samme. Trodde selv før at itunes var eneste løsningen. Med ett raskt google søk så finner du så mye.
Trådstarter
Mange takk:-)
legge til appsync x3 ??
Oppdater til nyeste installous, deretter gå til instillinger i installous å velg iTunes sync.
din røver
Zeco's Avatar
Jeg hadde det samme problemet, med musikk, film osv. Helt til jeg fant ut at man kan ta på "manuell håndtering", og da endret ikke itunes noe automatisk.
Trådstarter
Mange takk folkens:-) mye hjelpsomme folk på freak.no. Liker meg her :-)