Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 990
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har kun erfaring med rivotril og det blir man jo mad rusa av uten å merke det, oppfører seg mad fucka uten å merke det og mad avhengig av uten å merke det, umulig å ikke ta bare en og plutselig er toleransen økt så man tar 5 hver dag og loker vekk livet. Har ikke rørt shitten på to år, ikke misbrukt andre piller men tatt en enkelt valium, par sobril eller truxal en sjelden gang i blandt.

Nå er jeg nysgjerrig på virkningen av xanax, om den i det hele tatt kan sammenlignes med rivotril eller om det er på et mere mildt, trygt og sosialt trygt nivå som sobril? Blir man balle eller bare rolig innvendig uten å være rusa utvendig? Hvordan er avhengighetsfaren med xanax/ksasol?
har ikke veldig mye erfaring med benzo men hvis du først har hatt et pilleproblem og har holdt deg i 2 år så er det veldig dumt av deg å begynne igjen. hva er det som gjør at du vil begynne å bruke xanax?
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Xanor fjerner all angst. I lave doser er det kontrollerbart, i mens angst er veldig dempet. Mer indre ro, det er som om en vekt blir løftet av sjela. I moderate doser begynner man å snøvle, snuble og gjøre rare ting (øker med dosen); korttidshukommelsen svekkes, og i høye doser får man blackout (behagelig og gøy der og da, men ikke like morsomt når man våkner uten å huske noen ting). Lave doser for meg er 0.5mg, moderat er 1mg, høye er 3+.
Sist endret av Mekkern; 25. mai 2020 kl. 23:17.
Jeg har spist riv og xanor over en liten periode og det er en grunn til at jeg ikke spiser noen av de mer. Xanor og riv fucker meg opp ganske likt, dog er riv noe vanskeligere å "håndtere/dosere" osv i mangel av bedre ord.
Da jeg var på blåkors var riv/xanor abstinenser noe av det værste man kunne få av abstinenser.
Sist endret av NokErNok; 25. mai 2020 kl. 23:20.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av LilleVanilje Vis innlegg
har ikke veldig mye erfaring med benzo men hvis du først har hatt et pilleproblem og har holdt deg i 2 år så er det veldig dumt av deg å begynne igjen. hva er det som gjør at du vil begynne å bruke xanax?
Vis hele sitatet...
Hadde ikke noe problem med å slutte med rivotril, problemet jeg hadde var å ta få når jeg hadde tilgang på mange men når jeg kutta ut tilgangen var det ikke noe problem å slutte sånn sett. Jeg sliter med mye angst og vonde tanker men får ikke sobril av legen.

Noe må det bli så da har jeg sett på xanax som option for en periode. Kun for en periode og i små doser, derfor jeg ville høre her om virkning og avhengighetsfare. Om man blacker ut og plutselig har spist hele brettet før man går å pisser på vindusruta til naboen og vinker og ramler og ikke skjønner at det man gjør er fucka (rivotril hehe) . Er ikke interessert i den type rus lenger men trenger avbrekk i sjela og psyken enkelte dager innimellom.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
Xanor fjerner all angst. I lave doser er det kontrollerbart, i mens angst er veldig dempet. Mer indre ro, det er som om en vekt blir løftet av sjela. I moderate doser begynner man å snøvle, snuble og gjøre rare ting (øker med dosen); korttidshukommelsen svekkes, og i høye doser får man blackout (behagelig og gøy der og da, men ikke like morsomt når man våkner uten å huske noen ting). Lave doser for meg er 0.5mg, moderat er 1mg, høye er 3+.
Vis hele sitatet...
Tusen takk!
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Jeg har spist riv og xanor over en liten periode og det er en grunn til at jeg ikke spiser noen av de mer. Xanor og riv fucker meg opp ganske likt, dog er riv noe vanskeligere å "håndtere/dosere" osv i mangel av bedre ord.
Da jeg var på blåkors var riv/xanor abstinenser noe av det værste man kunne få av abstinenser.
Vis hele sitatet...
Hvor mange xanax tok du siden du ble rusa på nivå med rivotril?
Tok riv og xanor samtidig, men kunne spise et brett med xanor om dagen.
Anonym bruker
"Lystig Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det der med å «ikke klare å stoppe å spise når du først har tatt én» har ikke noe med pilla å gjøre men heller grunnen til at du tar pilla. De som tar det medisinsk for angst klarer ofte å holde seg til dosen man trenger. Tar man det for rus er problemet noe annet. Så tror ikke det blir noe enklere for deg å kontrollerer xanax hvis du allerede slukte riv når du hadde det. Historien gjentar seg dessverre:/