Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 4315
Anonym bruker
"Omgitt Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey!
Akkurat kjøpt meg 15stk Rivotril 2mg.
Bra kjennskap til Xanax, Valium++ men aldri prøvd Rivotril.

Hvordan er ”rusen” kontra andre benzos?
Hvordan bør jeg dosere?

Mann 101kg
hvis du har ingen toleranse for klonazepam ville jeg prøvd meg med 1 stk 2mg, blander du med noe som helst annet? pils/andre piller/rev? da ville jeg ihvertfall prøvd med 1 stk, om du kun skal spise rivotril kan du prøve deg på 2, jeg får ihvertfall ikke noe spesielt rus av 1 rivotril alene. er du forøvrig sikker på at du har the real deal? sjeeldent ekte rivere ute å går om dagen, men som sagt så anbefaler jeg bare 1.
Anonym bruker
"Omgitt Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja er ekte.
Pleier ikke å blande benzo oc alkohol... en joint en sjelden gang
Anonym bruker
"Omgitt Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har hørt at du blit mer rusa på drt kontra andre benzoz
Min opplevelse med rivotril er at den er mindre rusgivende/eiforisk enn xanax, men holder irrasjonell angst i sjakk meget bra og lenge, takket være den enorme halveringstiden (48 timer hvis jeg husker rett).

Man kan lettere ende opp med å oppføre seg litt ufint i forhold til xanax eller valium.

Den gir ellers en mer stimulerende effekt, man får lyst til å gjøre ting.
Anonym bruker
"Omgitt Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Min opplevelse med rivotril er at den er mindre rusgivende/eiforisk enn xanax, men holder irrasjonell angst i sjakk meget bra og lenge, takket være den enorme halveringstiden (48 timer hvis jeg husker rett).

Man kan lettere ende opp med å oppføre seg litt ufint i forhold til xanax eller valium.

Den gir ellers en mer stimulerende effekt, man får lyst til å gjøre ting.
Vis hele sitatet...
Takk for svar!
Starte med 2mg?
Har hørt at 2mg tilsvarer 40mg valium?
Bestilte meg nettopp vernesko som jeg fikk av jobben. MEN Dab hørselvern og div andre dyre ting husker jeg ikke i det hele tatt hadde jeg også tatt med.. Skoa kosta forøvrig 3700spenn, men så husker et glimt av han i kassa kikka litt på meg og da smeller det fra meg : Har strl 51 i sko! Dere skulle sett snaber'n min.... Det var 4 Riv på to dager for to uker siden. Gruer meg til og hente skoa mine... Ts: Forbered deg på mye rot
Anonym bruker
"Omgitt Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvordan er det med søvn på Rivo?
Sover som en stein på xanax og valium ihvertfall
Anonym bruker
"Omgitt Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Krølleløffe Vis innlegg
Bestilte meg nettopp vernesko som jeg fikk av jobben. MEN Dab hørselvern og div andre dyre ting husker jeg ikke i det hele tatt hadde jeg også tatt med.. Skoa kosta forøvrig 3700spenn, men så husker et glimt av han i kassa kikka litt på meg og da smeller det fra meg : Har strl 51 i sko! Dere skulle sett snaber'n min.... Det var 4 Riv på to dager for to uker siden. Gruer meg til og hente skoa mine... Ts: Forbered deg på mye rot
Vis hele sitatet...
Haha, fantastisk
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du sover som et lik pris rivo, minst 20 timer om du ikke blir vekka.

Start med en halv tablett du.
Man blir greit rusa og pussa på det.

Av 1-2 blir man sinnsykt rusa.

Og av flere blir man helt borte, husker null, har nada kontroll over hva man gjør, kan stelle seg å pisse inne på butikken og ikke skjønne man gjør noe galt, kan bøffe noe rett foran øya på folk å tro at ingen ser deg. Hold deg for deg selv hjemme foran tven. Å være rundt folk gjør deg upopulær i denne tilstanden. Aldri bruk stekeovn/komfyr for det glemmer du at du har skrudd på.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det skumle med rivotril er at du ikke føler deg rusa samme hvor mange du tar, før du sovner. Man tror man er oppegående og klar, fordi det gir ikke noe tung, tett eller buzzy følelse i hodet, føles heller ikke sedativ. Men ikke tro du ikke har tatt nok bare derfor. En grei indikasjon er å planlegge et eller annet(sette på serie, spise potetgull, skrive til en kompis, ta på seg genser), gå ut av rommet å gjøre noe annet (ta en sigg, gå på do), gå inn igjen og prøve å huske på hva det var du skulle/drev med.

Og gjem resten av pillene godt, helst legg dem hos noen andre. For det er klassisk å ha tatt en å tenke man ikke merker noe og tar en til, og tenke at man ikke merker nok og tar en til, og glemme at man tok to mer så man tar to til, og glemme det og ta to til og plutselig har du spist opp alle og driti deg så mye ut at du enten har havna i bråk, blitt rundtstjelt, gjort deg uvenn med venner, våkner på glattcella og aner ingenting, eller sovner og må pumpes.
Anonym bruker
"Omgitt Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Forferdet Vågehval,
Takk for masse bra info!

Husker første gangen jeg prøvde Xanax. Startet med 2mg, etter det er det svart. Kjøpte 10stykker, fant ikke igjen resten 20timer etter jeg våknet. Må ha spist opp alt..
Sist endret av Veggen; 1. oktober 2019 kl. 01:09. Grunn: Slo sammen innlegg
Forbanna søple dop. Se å ta deg sammen, og slutt med å misbruk benzo. Rivotril er et jævla apedop som gjør at du sier mye piss og tror du er tøffere enn du er.


Om målet ditt i livet er å leke tøff, så passer det perfekt.

Men du er ikke i nærheten like tøff når du er edru. Og om du kan leve med den skillesen så kjør på.


Til syvende sist så blir du enda en narkis som tror han er noe.

Er det nøkkelen din? Får du et fullverdig liv av det?

Se å ta deg sammen.

Rivotril er søpplenarkiss dop.


Slutt med det om du vil deg selv godt. Du skaper en falsk virkelighet, og ender opp med å føle deg jæææævlig dårlig forsetter du den veien.

Du går på autopilot når du tar det, men er du klar for konsekvensene når du ikke har det?
Sist endret av Sadhana; 1. oktober 2019 kl. 01:49.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sadhana Vis innlegg
Forbanna søple dop. Se å ta deg sammen, og slutt med å misbruk benzo. Rivotril er et jævla apedop som gjør at du sier mye piss og tror du er tøffere enn du er.


Om målet ditt i livet er å leke tøff, så passer det perfekt.

Men du er ikke i nærheten like tøff når du er edru. Og om du kan leve med den skillesen så kjør på.


Til syvende sist så blir du enda en narkis som tror han er noe.

Er det nøkkelen din? Får du et fullverdig liv av det?

Se å ta deg sammen.

Rivotril er søpplenarkiss dop.


Slutt med det om du vil deg selv godt. Du skaper en falsk virkelighet, og ender opp med å føle deg jæææævlig dårlig forsetter du den veien.

Du går på autopilot når du tar det, men er du klar for konsekvensene når du ikke har det?
Vis hele sitatet...
Tough love og stemmer på en prikk. Hadde tatt tilbake alle gangene jeg åt rivo om jeg kunne.
Anonym bruker
"Omgitt Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sadhana Vis innlegg
Forbanna søple dop. Se å ta deg sammen, og slutt med å misbruk benzo. Rivotril er et jævla apedop som gjør at du sier mye piss og tror du er tøffere enn du er.


Om målet ditt i livet er å leke tøff, så passer det perfekt.

Men du er ikke i nærheten like tøff når du er edru. Og om du kan leve med den skillesen så kjør på.


Til syvende sist så blir du enda en narkis som tror han er noe.

Er det nøkkelen din? Får du et fullverdig liv av det?

Se å ta deg sammen.

Rivotril er søpplenarkiss dop.


Slutt med det om du vil deg selv godt. Du skaper en falsk virkelighet, og ender opp med å føle deg jæææævlig dårlig forsetter du den veien.

Du går på autopilot når du tar det, men er du klar for konsekvensene når du ikke har det?
Vis hele sitatet...
Og ellers har du det bra, eller?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og ellers har du det bra, eller?
Vis hele sitatet...

Jeg har det veldig greit.

Derimot så har jeg kunnskap om benzodiapiner som gjør at jeg har lyst til å informere deg om at det er du som ikke vil ha det bra om du forsetter det løpet.

Man kan ikke automatisk tro at man får musikk i øret om man er glad i knark, og spør om svar på freak.no så har du 20 narkiser som støtter spørsmålet ditt.

Det er litt av greia. Du får svar du liker, og ikke.
Sist endret av Sadhana; 1. oktober 2019 kl. 02:27.
Sitat av Sadhana Vis innlegg
Jeg har det veldig greit.

Derimot så har jeg kunnskap om benzodiapiner som gjør at jeg har lyst til å informere deg om at det er du som ikke vil ha det bra om du forsetter det løpet.

Man kan ikke automatisk tro at man får musikk i øret om man er glad i knark, og spør om svar på freak.no så har du 20 narkiser som støtter spørsmålet ditt.

Det er litt av greia. Du får svar du liker, og ikke.
Vis hele sitatet...
Gå av din høye hest, folk er forskjellige. Greit nok at benzo-misbruk vil føre til alvorlig avhengighet og konsekvenser hos en del folk, men benzo har sine bruksområder og noen tar det ved behov uten å oppføre seg som en idiot eller knaske piller hver dag.

De fleste er klare over at det finnes en reel risiko ved bruk av benzo, som med mange andre ting. Folk som ender opp som "narkiser" er gjerne mennesker som har det vondt psykisk på ett eller annet vis og velger å se bort fra konsekvensene for å lindre smerten.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Gå av din høye hest, folk er forskjellige. Greit nok at benzo-misbruk vil føre til alvorlig avhengighet og konsekvenser hos en del folk, men benzo har sine bruksområder og noen tar det ved behov uten å oppføre seg som en idiot eller knaske piller hver dag.

De fleste er klare over at det finnes en reel risiko ved bruk av benzo, som med mange andre ting. Folk som ender opp som "narkiser" er gjerne mennesker som har det vondt psykisk på ett eller annet vis og velger å se bort fra konsekvensene for å lindre smerten.
Vis hele sitatet...
Syns ikke han sitter på no høy hest akuratt. Det er en viktig advarsel som egentlig ikke kan bli sagt høyt nok. Hva får deg til å tro at en som har erfaring med rus på andre legemidler ikke sliter psykisk på et eller annet plan, og hva får deg til å tro at en som har 15 rivotril ikke kommer til å knaske de opp og etter all sannsynlighet kjøpe fler? Det er standard historien for oss "alle". Man oppfatter ikke at man har et problem, og oppfatter ikke at man oppfører seg som en idiot.

Fire år siden jeg hadde en sommer på rivotril og jeg har fortsatt så sterk angst av alt jeg gjorde at jeg unngår alle som kjente meg på den tida, mangeårige venner.

Trådstarter kan jo lese litt i disse trådene
https://freak.no/forum/showthread.php?t=312826

https://freak.no/forum/showthread.php?t=312610

Godt råd som nevnes lenger opp, om man skal knaske piller så gjør det hjemme hvor du ikke kan drite deg langrett ut og ikke gå ut på byen, bar, butikker osv.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sadhana Vis innlegg
Forbanna søple dop. Se å ta deg sammen, og slutt med å misbruk benzo. Rivotril er et jævla apedop som gjør at du sier mye piss og tror du er tøffere enn du er.


Om målet ditt i livet er å leke tøff, så passer det perfekt.

Men du er ikke i nærheten like tøff når du er edru. Og om du kan leve med den skillesen så kjør på.


Til syvende sist så blir du enda en narkis som tror han er noe.

Er det nøkkelen din? Får du et fullverdig liv av det?

Se å ta deg sammen.

Rivotril er søpplenarkiss dop.


Slutt med det om du vil deg selv godt. Du skaper en falsk virkelighet, og ender opp med å føle deg jæææævlig dårlig forsetter du den veien.

Du går på autopilot når du tar det, men er du klar for konsekvensene når du ikke har det?
Vis hele sitatet...
Se å ta deg sammen selv og moderer språkbruket ditt, du er tross alt på et rusforum. Hvis du er her inne for å bruke nedsettende ord som "søppelnarkis" og "enda en narkis som tror du er noe" kan du heller drite i det og klikke deg tilbake til kvinneguiden, gudhjelpes hvor kvalm og forbanna jeg blir av slike utsagn. Med det sagt så er jeg forøvrig enig i bunn og grunn at rivotril i seg selv er søppel.
Rivotril er bare drit. Har aldri skjønt hvorfor det er så populært. Blir bare hissig på de. Ikke noe god form. Foretrekker alle andre benzo fremfor rivo.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter: Rusen er ganske lik som på preparatene du nevner. Jeg blir også mindre daff av Rivotril ift. Valium, men de er mye sterkere per mg virkestoff, så det er litt lettere å overdosere, spesielt siden rusen også gjerne er litt mer subtil. Spør du meg så er selve rusfølelsen på ulike benzoer sammenlignbar med forskjellige cannabis-strains, mao. ingen voldsomme overraskelser (utover veldig ulik potens/halvveringstid).

Hadde vært fint med litt mer saklig argumentasjon og mindre moralisering/katastrofescenarioer angående disse medikamentene. Dosering kommer an på toleranse og erfaring, om den er på null vil 2 mg merkes. Har du prøvd Xanax og Valium i større doser og klart å begrense deg (?!) vil ikke Rivotril være veldig forskjellig. Om du "går en hel sommer" på x antall piller daglig sier det seg selv at nervesystemet ditt vil bruke lang tid på å normalisere seg i etterkant.

Spør du meg er det bedre å potensiere med et par øl enn å hive i seg mer enn 4 mg. Og vente hvertfall tre-fire dager mellom inntak eller ikke dosere sammenhengende i lengre perioder enn ei uke. Med sånt bruk opplever jeg hvertfall midlertidig frihet fra angst og bekymringer uten ubehagelige ettervirkninger i form av økt angst eller avhengighet. Kan legge til at jeg alltid har fire-fem piller for å dele opp og trappe ned på, da jeg synes cold turkey virker som en unødvendig smertefull løsning for individer med lavere selvdisiplin.

Det er lov å bruke litt rus-vett selv om man holder på med "søple dop", noe jeg forøvrig forbinder mer med diverse RC's eller variasjoner av stimulant-pulver.
Lite å forvente av Rivotril egentlig. Spesielt med mindre du faktisk er stresset eller har angst og tankekjør.
Men er klart du vil bli muskelavslappet og slørete til sinns.
MEN det er når man skal blande det med alkohol at Rivotril virkelig for vist sin side mørket. Begge påvirker Gabaa og alle pilleknaskere vet det selv. Alkohol og Rivotril potenserer hverandre kraftig.

Jeg syntes ekte Rivotril har mer eufori enn Xanax. Men ingenting slår Etizolam når det kommer til benzo med mest og potent euofori. Storebroren til Xanax kan man si. Men elsker dagen derpå følelsen av Rivotril, den lange halveringstiden er gylden. Mens Eitzlam bare er Primadonna.
Rusen er mer subtil, mer muskelavslappende enn xan mindre enn valium. Varer lenge så ikke ta for mye hvis du har jobb og shit dagene derpå..