Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2386
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt ca 120mg fleinsopp (tørket).

Jeg føler jeg har interesse i alt jeg kommer over. Litt dypere tanker og rett og slett godt humør og en good vibe.

Noen av dere som har mikrodosert i lengere tid å fått noe ut av det?

Feel free til å dele deres erfaringer
Prøv å bruk effekten til noe positivt. Regner med at det står mye mer på dette på google / internasjonale forum enn her på freak.
Jeg har selv prøvd 0.12g vet et par tilfeller, men syns det ble alt for mye til å bli kalt mikrodosering. Jeg følte meg stein og veldig «giggly»..
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Prøv å bruk effekten til noe positivt. Regner med at det står mye mer på dette på google / internasjonale forum enn her på freak.
Vis hele sitatet...
Har du et eksempel?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av LSMA Vis innlegg
Jeg har selv prøvd 0.12g vet et par tilfeller, men syns det ble alt for mye til å bli kalt mikrodosering. Jeg følte meg stein og veldig «giggly»..
Vis hele sitatet...
Nja det var litt på vippen hos meg til det du beskriver. Skal prøve 0,1 neste gang. Men ble ikke ubehageli for min del
https://freak.no/forum/showthread.php?t=312488

Her er det noen som forteller litt om microdosering av fleinsopp.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Kuami Vis innlegg
https://freak.no/forum/showthread.php?t=312488

Her er det noen som forteller litt om microdosering av fleinsopp.
Vis hele sitatet...
Takk! Spennende lesning
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tenkt å prøve dette selv snart. I fjor tok jeg en liten test med å mikrodose flein sporadisk når jeg hadde muligheten. Problemet var at jeg manglet vekt så det ble på øyemål.
Uansett, en av dagene satt jeg å lagde musikk på PC,en hvor jeg følte en konstant flow, det å spille inn midi tracks og finne samples ble en lek i tillegg til at lydbildet generelt ble dope.