Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1283
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har skal begynne å røyke litt igjen, etter et langt opphold. Tidligere har jeg røyka mest i forbindelse med drikking, på nachspiel etc. Men nå vil jeg røyke som en del av personlig utvikling.

Finnes det noen «optimal røykefrekvens»? Det kan jo bli for mye og for ofte, og jeg ser for meg at røyking hver dag foran tv-en er mer hemmende enn utviklende for personligheten. Mens en gang i måneden i forbindelse med meditasjon og stillhet i naturen, kan være sunt og bra for sjela.

Noen som vet om det er gjort noe seriøs forskning på dette? Tar gjerne i mot personlige erfaringer også.
Ser for meg at noe sånt som annenhver uke kan være ok?
Ja!

Hver 4 dag, får da er 50% av thc ute av blodet. Etter det går den saktere.

Eventuelt 1 gang i helga.
Sitat av Kuami Vis innlegg
Ja!

Hver 4 dag, får da er 50% av thc ute av blodet. Etter det går den saktere.

Eventuelt 1 gang i helga.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med "får da 50 % av THC ut av blodet"? THC befinner seg ikke i blodet så lenge.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Hva mener du med "får da 50 % av THC ut av blodet"? THC befinner seg ikke i blodet så lenge.
Vis hele sitatet...
Hvor lenge befinner den seg der da?
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Hva mener du med "får da 50 % av THC ut av blodet"? THC befinner seg ikke i blodet så lenge.
Vis hele sitatet...
Ja va temmelig høg når eg skreiv det haha.

Etter 4 dager er 50 % thc ute av kroppen.

Siden 50 % er ute vil du ha masse mindre toleranse enn de som røyker daglig.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Handler ikke bare om hyppighet, mengde har også overraskende mye å si. F.eks. 5 joints lørdag og 5 joints søndag vs 1 joint fredag og 1 lørdag og 1 søndag.
1 til 2 ganger uken, jeg har drevet på slikt over lengre tid og opplever ingen problemer med toleranse. Og jeg blir fortsatt alltid overrasket hver gang jeg røyket, finner stadig noe nytt å utforske i cannabis rusen.


Man kan også intesivere rusen ved å drikke litt alkohol før, og faktisk spise mango, forlenger rusen.
Sist endret av Hans Høyhet; 26. september 2019 kl. 12:15.