Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2408
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde nylig en operasjon der jeg fikk smerte smerter, av diverse grunner måtte lege skrive ut Ketogan som er stikkpille. er det samme som ketorax som jeg fikk på sykehuset. Til spørsmålet som jeg syns er litt flaut å spørre lege om

Selv om jeg har vært på dass og gjort nr 2 får jeg veldig bæsjetrang når jeg dytter opp stikkpille. Dytter den etter anvisning opp etter boka, men må på do fort. Det er ikke slik at jeg må bæsje, men følelsen er ekstrem trang. litt som man har tatt avføringsmiddel. hvorfor?

Flere ganger måtte gå på do og det bare kommer litt suppe, ingen ting så si, er det slik at jeg ikke tåler disse? eller er det bare slik.

Har nå den siste tiden kastet vekk flere hundrekroner med drite de ut sure penger
Anonym bruker
"Forbauset Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjenner meg igjen fra jeg fikk stikkpiller med paralgin forte. I starten kjentes det ut som jeg måtte drite, og det var en kamp og ikke drite det ut, men det gikk bedre etterhvert. Sørge for at du er "helt tom" før du stapper den inn.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja, får håpe det, ellers kommer dette til å bli dyrt. Har bæsja ut mange nå Takk for svar
Anonym bruker
"Sjuk Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta stikkpillen mens du ligger i senga, prøv å slapp av så mye som mulig mens du ligger der! Det er ufattelig viktig å prøve å slappe av selvom det kan være vanskelig å ubehagelig!
Hilsen helsefagarbeider med mye erfaring me stikkpiller!
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for gode råd fra en som ikke får sove, skal prøve det