Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4073
Etter å ha blitt smått forelska i lo-fi musikk, så tenkte jeg å prøve denne sjangeren selv i FL Studio.
2 tracks.


Brain Carpenter - Riding down lofi


Brain Carpenter - Lo nely


Mine første forsøk, å er det noen som har Lo-Fi tips så tar jeg gjerne imot, var et spennende sjanger å jobbe med.
Nice,keep up the good work
Og dere med hint til darkprog techouse

Sitat av Bruker Brukesen Vis innlegg
Nice,keep up the good work
Vis hele sitatet...

Å thanks for feedback
Sist endret av Eyeamare; 1. oktober 2019 kl. 15:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Dette var dope!
Likte de to første, spesielt Riding down lofi! Sykt nice hats i den! Kicken i introen på Lo nely synes jeg ikke passa så godt inn, men etter introen funka den bra.

Lo-fi er alltid moro. God unnskyldning for å ikke bry seg om reglene innen musikkproduksjon!

Min versjon av lo-fi:

https://clyp.it/hz4yrotq

Kaller det lo-fi hip hop selv, men er kanskje ikke akkurat det man forventer av lo-fi hip hop...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av hippitus Vis innlegg
Likte de to første, spesielt Riding down lofi! Sykt nice hats i den! Kicken i introen på Lo nely synes jeg ikke passa så godt inn, men etter introen funka den bra.

Lo-fi er alltid moro. God unnskyldning for å ikke bry seg om reglene innen musikkproduksjon!

Min versjon av lo-fi:

https://clyp.it/hz4yrotq

Kaller det lo-fi hip hop selv, men er kanskje ikke akkurat det man forventer av lo-fi hip hop...
Vis hele sitatet...

Tracken din var ganske kort, men shit som den knulla i øra mine!
Digga den hardt! 👊
Hei igjen, ny track, lo-fi style

Brain Carpenter-Stroll
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Likte det veldig godt
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ny weird-ass track på Soundcloud, Lo-fi ambient.
Enjoy, or not.
Brain Carpenter - Croocked Soup
Sist endret av Eyeamare; 2. mai 2020 kl. 14:53.
Keyboard Warrior
Drift's Avatar
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Ny weird-ass track på Soundcloud, Lo-fi ambient.
Enjoy, or not.
Brain Carpenter - Croocked Soup
Vis hele sitatet...
Synes det var fett. Lo-fi er en veldig kul sjanger. Har hatt disse to på repeat i flere uker nå

Best of Trip-Hop & Downtempo & Lo-Fi & Nujazz

Best of Trip-Hop & Downtempo & Lo-Fi & Nujazz 2
10 tegn
Sist endret av Eyeamare; 3. mai 2020 kl. 00:24.