Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2323
Har nå fått skaffet 25mg Quetiapine (seroquel) etter å ha hørt her at det motvirker speed så man får sove som normalt.
Hvordan fungerer det? La oss si jeg tar en linje speed kl 6 på kvelden, kan jeg ta få sove til 12 tiden hvis jeg tar en tab? Evt. hvor mange må til for at det skal fungere?
Du kommer til å merke at 25mg vil slå deg ut, ut ifra hvor mange ganger du har tatt det før (som jeg antar er ingen). Det kommer også an på hvor mye du inntar av 'speed'. Anbefaler deg å faktisk vente de 6 timene så du ikke får blodtrykksfall, som vil gi deg dødsangst, da blir det ikke mye soving. De blokkerer enkelte reseptorer, som motvirker effekten og blokkerer de nevrotransmitterne som du kjenner på amfetamin (serotonin, dopamin). Vær forberedt på at du må forholde deg til en seng i umiddelbar nærhet, det skjer relativt fort.

Hvis den linja er veldig stor, ta to stk. Du kommer ikke til å trenge mer enn det, vær også advart på at du kan våkne opp med en hangover som ikke ligner grisen. I snitt sover jeg vel 12 timer etter en seroquel.
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Du kommer til å merke at 25mg vil slå deg ut, ut ifra hvor mange ganger du har tatt det før (som jeg antar er ingen). Det kommer også an på hvor mye du inntar av 'speed'. Anbefaler deg å faktisk vente de 6 timene så du ikke får blodtrykksfall, som vil gi deg dødsangst, da blir det ikke mye soving. De blokkerer enkelte reseptorer, som motvirker effekten og blokkerer de nevrotransmitterne som du kjenner på amfetamin (serotonin, dopamin). Vær forberedt på at du må forholde deg til en seng i umiddelbar nærhet, det skjer relativt fort.

Hvis den linja er veldig stor, ta to stk. Du kommer ikke til å trenge mer enn det, vær også advart på at du kan våkne opp med en hangover som ikke ligner grisen. I snitt sover jeg vel 12 timer etter en seroquel.
Vis hele sitatet...
Husker jeg fikk seroquel på resept av legen. Jeg tenke sånn hva faen slags pingle piller er dette? Heiv i meg sikkert 5-6 stykk.
Føltest ut som jeg hadde vært i slosskamp med mike tyson når jeg sto opp. Definisjonen på apedop
Sitat av Sitronbrussomsm Vis innlegg
Husker jeg fikk seroquel på resept av legen. Jeg tenke sånn hva faen slags pingle piller er dette? Heiv i meg sikkert 5-6 stykk.
Føltest ut som jeg hadde vært i slosskamp med mike tyson når jeg sto opp. Definisjonen på apedop
Vis hele sitatet...
100% får blant annet det hos legen men det er noe jeg ikke klarer å dytte i meg. Kun til nød.

Når det gjelder kommentaren min om kun til nød; fikk tilbudt noe i en kapsel hos noen en gang, den kapselen var vegetabilsk og til tross for at jeg fikk beskjed om at denne var tilpasset noen som ikke hadde rørt substansen før (2cb) så var det en dose langt over normalen.

Kisen nærmest trygla meg om å bli mens han plutselig sto i undertøyet, den hadde ikke slått inn enda men på vei hjem så ble selvsagt dette stoffet aktivert i forbrennelsen min og når jeg kom hjem... kjære mi høne.

Det var helt vilt, jeg ble lammet av alt en kan kjenne på ved psykedelika så jeg heiv vel i meg 7-8 stk av den her før jeg endelig ble slått ut. Never again. Ikke vær ukritisk når fremmede tilbyr dere ett eller annet stoff, spesielt noe du ikke har rørt før. Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør.
Sist endret av Jokke; 6. januar 2021 kl. 17:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Utstø Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funka ikke på meg 1000 mg forsatt lys våken men så mye rart så må være en litt dårlig combo for aldri sett så mye som ikke var der. Greit hvis du vil ha halliser da
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei jeg har ikke noe tro på at Quietapine vil få deg til å sove bare 6 timer etter inntak av speed. Det hjelper deg kanskje til å falle til ro dagen derpå hvor du har sitti speeda oppe hele natta og er helt utkjørt i hode og kropp og ikke makter å være mer våken.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Interessant. Flere her som foreslo nettopp Seroquel da jeg spurte om tips til å sove etter speed. Glemte forsåvidt også å notere at jeg prøvde en igår kveld (uten speed) og ble ikke noe spesielt trøtt eller sovnet noe lettere.

Er sikkert ikke noe vidunderkur nei
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Interessant. Flere her som foreslo nettopp Seroquel da jeg spurte om tips til å sove etter speed. Glemte forsåvidt også å notere at jeg prøvde en igår kveld (uten speed) og ble ikke noe spesielt trøtt eller sovnet noe lettere.

Er sikkert ikke noe vidunderkur nei
Vis hele sitatet...
Er ikke vits å innta speed om man skal sove innen 12 timer. Eller ikke noe vits å prøve å sove om man skal innta speed. Quietapin kan hjelpe deg når rusen er over men nervesystemet fortsatt står på høygir, men vil ikke kunne drepe en rus som omtrent nettopp har begynt.
Kan ikke ta det når du er nyspeeda som faen. Det fungerer utmerket utover natta/neste morgen når du virkerlig vil sove - men ligger der utslitt med tankespinn.

Ifølge pakken min skal den tas ca. 2 timer før sovetid. Det er vanskelig å forholde seg til når man er stimulert. Ta 25-50 mg under tungen. Smeller ganske greit innen 20-30 min. Smaker sinnsynkt ekkelt. Gjerne en stor dose magnesium i tillegg.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
25mg kicka i starten på meg men er oppe i 400mg nå per døgn. ingen bivirkninger tho
Jeg merker ikke quetiapin på speeden overhodet, selv 200mg på en gang. Men er jeg uggen i morgentimene uten benzo er 50mg quetiapin DEPO, vel, genialt. Den er fin om du ikke vil sove, men slappe av litt.

s
Jeg merker ikke noen effekter dagen derpå på seroquel. Kan godt ta en eller to 25mg kl 22:30 og stå opp 8 uten noe problem.
Antar det varierer en del fra folk til folk :=)
Ja seroquel er veldig fin for å stoppe virkningen av speed når du skal sove. Greit å begrense inntaket slik at du tar det når nedturen skal begynne nesten. Det virker ved å stoppe dopaminflyten i hjernen din og da virker ikke den oppkvikkende effekten til speed lenger samt at du blir sedert. Jeg har alltid 1-2 25mg for hånd dersom jeg skal innta oppkvikkende. Sover fort en 7-8t som er optimalt etter litt gassing når jeg tar et par 25mg, fordi de er hurtigvirkende.
Anonym bruker
"Stinn Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg merker ikke quetiapin på speeden overhodet, selv 200mg på en gang. Men er jeg uggen i morgentimene uten benzo er 50mg quetiapin DEPO, vel, genialt. Den er fin om du ikke vil sove, men slappe av litt.
Vis hele sitatet...
Quetiapine får deg ikke til å sove i høye doser. I høyere doser brukes det som antipsykotika (skitsofreni, bipolar, etc). Doseringen er 25-50 for søvn. Hangover forsvinner etter noen dager hvis man tar fast.

https://reference.medscape.com/drug/...tiapine-342984
▼ ... flere år senere ... ▼
Ikke ta Seroquel vist du ikke vil våkne opp, opplagt og fin i formen. Det blokkerer serotonin og dopamin levler i hjernen din med opptil 50% så derfor har du bare lyst til og sove.... Ta så derretter heller SSRI antidepressiva på morgenen for og holde deg i form mtp serotonin og dopamin lvlene i hjernen din som anti Depp hjelper med og regulere disse opp og litt ned men mest opp.

Ta heller noe beroligende på kvelden uten Seroquel for og få sovet som xanor eller ksalol eller Xanax altså alazopram som er virkestoffet i dette.

Da sovner du som en stein kl 23:00 vist du tar dem 22:30.