Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 786
hei 1 spørsmål, eg (15 år) og min venn (14 år) skal mest sannsynelig på a7x konsert men er i tvil om vi blir sluppet inn. så lurer bare på om vi kommer oss inn eller ikke
Hvis det er 18 års grense så anbefaler jeg dere å ikke prøve engang. Hvis du blir tatt med falsk legg så får du noe på rullebladet som du ikke vil ha.
Trådstarter
27 0
står ikke noe om aldersgrense
Dere kommer høyst sannsynlig ikke inn med mindre de har en vergeordning. Ta kontakt med dem. En av dere må forøvrig ha med en foresatt.
Sist endret av Spelly; 17. juni 2011 kl. 18:11.
Da er det vel ingen aldersgrense. Jeg var på konsert med de i vinter, og jeg var ikke 18 enda da.
Det er en nedre aldersgrense på 15 år. Dersom kompisen din skal være med, må det være med en edru person som er 23 år eller eldre...
Hvis det er konserten i dag, på Bergen Calling, så kommer du inn. Har en kompis som er 15 år, han fikk lett kjøpt billett og ingen beskjed om aldersgrense.