Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2432
«Trenger» nytt skjermkort, burde vel gått for rtx 3000 serien eller det amd greine,men det blir nok alt for heavy for PC-en å da trenger jeg nok å bytte enda flere deler ( noe jeg ikke har lyst til) så hva slags skjermkort er relevant for meg? PC-en er jo mini tower så det er begrensa hva jeg får plass til inni der... grunnen for jeg skal bytte er for å spille mer tyngre spill f.eks cod
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Her trenger vi mer informasjon, hva er det du har fra før av i datamaskinen? , ikke bare skjermkort men CPU, Hovedkort, RAM og PSU.
Oi se der ja, glemte jo helt linken. Her har vi monster PC-en

https://www.komplett.no/product/1134...ming-tg01-0021
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Huff du får kanskje bedre tips fra noen andre, jeg føler jeg begynner å dette litt av lasset angående specs og gaming, men fra min erfaring:

Er et GTX 1650 for svakt for C.O.D.? det ser ikke slik ut her.

Problemet her er at når du har et mini tower så begrenser du oppgraderingsmulighetene drastisk, selv endte jeg med å kjøpe et nytt kabinett bare for å få plass til et GTX 2060 kort.Selv om jeg ikke hadde et mini tower endte jeg opp med å mangle 2 cm forran, der harddiskene står.
Strømforsyningen ser også muligens for svak for GTX 3000 serien
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Huff du får kanskje bedre tips fra noen andre, jeg føler jeg begynner å dette litt av lasset angående specs og gaming, men fra min erfaring:

Er et GTX 1650 for svakt for C.O.D.? det ser ikke slik ut her.

Problemet her er at når du har et mini tower så begrenser du oppgraderingsmulighetene drastisk, selv endte jeg med å kjøpe et nytt kabinett bare for å få plass til et GTX 2060 kort.Selv om jeg ikke hadde et mini tower endte jeg opp med å mangle 2 cm forran, der harddiskene står.
Strømforsyningen ser også muligens for svak for GTX 3000 serien
Vis hele sitatet...


Toweret er ganske lite og 3000 serien er jo gigantiske utifra det jeg har sett. Hvis du skal oppgradere til et 3000 må du nok ha nytt tower
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Huff du får kanskje bedre tips fra noen andre, jeg føler jeg begynner å dette litt av lasset angående specs og gaming, men fra min erfaring:

Er et GTX 1650 for svakt for C.O.D.? det ser ikke slik ut her.

Problemet her er at når du har et mini tower så begrenser du oppgraderingsmulighetene drastisk, selv endte jeg med å kjøpe et nytt kabinett bare for å få plass til et GTX 2060 kort.Selv om jeg ikke hadde et mini tower endte jeg opp med å mangle 2 cm forran, der harddiskene står.
Strømforsyningen ser også muligens for svak for GTX 3000 serien
Vis hele sitatet...
Ja, vet ikke? Var litt små lagg innpå warzone, fikk sånn melding om at grafikkortet burde oppdateres for å spille warzone... kanskje det beste er et nytt kabinett... tenkte faktisk på 2060 jeg å
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av JEHB Vis innlegg
Toweret er ganske lite og 3000 serien er jo gigantiske utifra det jeg har sett. Hvis du skal oppgradere til et 3000 må du nok ha nytt tower
Vis hele sitatet...
Det var nettopp det jeg skrev..

Sitat av Fijiwter Vis innlegg
Ja, vet ikke? Var litt små lagg innpå warzone, fikk sånn melding om at grafikkortet burde oppdateres for å spille warzone... kanskje det beste er et nytt kabinett... tenkte faktisk på 2060 jeg å
Vis hele sitatet...
Var heldig og fikk det til 3,999,- på komplett på tilbud, veldig fornøyd, bruker det mest til å rendre ut bilder fra blender.
Sist endret av Dodecha; 9. november 2020 kl. 16:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
forsetter denne tråden igjen da jeg ikke fikk ønsket svar.
Noen som har peiling på hvilke skjermkort som passer i pcen min uten å bytte kabinett.
Tenkte kanskje ram også men det har jeg ikke bestemt meg for enda.
Har tenkt litt på 1660ti eller super... er det mye større? passer det?
Har egt ikke peiling på pc så, men ser at jeg må ha mer strøm ialfall.
Eller er det bedre å selge pcen å kjøpe en ny?
Takk for svar på forhånd å tidligere innspill.