Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 871
Hei, her satt jeg og spilte skyrim, og plutselig slokker kontrollen. Det er ikkje mulig og slå den på og ikkje mulig og lade den.
Noen som veit ka det kan være? leste no om at batteriet er ødelagt og eg måtte få byttet det.
Garantien skal fikse det, eller du kan benytte anledningen til å bytte til en 360
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av I ChiiSSii I x Vis innlegg
Garantien skal fikse det, eller du kan benytte anledningen til å bytte til en 360
Vis hele sitatet...
bytte konsoll bare fordi kontrollern er død ?

du kan jo prøve deg på garantien eller kjøpe ny kontroll
kontrollen er kjøpt utenom konsollen så veit ikkje om det er mulig og få byttet den?
Bruk den som fulgte med konsollen da, hvis den ikke er ødelagt også?
ødelagt av min lillebror desverre..
Hadde samme problem, bortsett fra at begge mine døde.. Ingenting funket, restartet kontroll, konsollen ladet, you name it. Jeg kjøpte nye, da funket det Tror det er det som må til gitt.
har opplevd det samme med min et par ganger, putt den til lading over natta. Funker ikke det bytt kabel og prøv igjen.
Sett den til lading, samtidig som du trykker reset knappen på baksiden av kontrollen. Det er en sånn typisk binders eller nål knapp.
Om batteriet streiker skal vel den fortsatt fungere under lading? Vil tro det er noe annet som er feil