Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1070
hei, kjøpte meg nye hodetelefoner for 2 uker siden som var skullcandy agent.
har ikke vært så flinke med tidligere hodetelefoner så eg bestemte meg for og være forsiktig med disse ( ikke ha de i bukselomme eller noe liknende) men de er allerede ødelagt :/ eg treng et headset som har en litt tjukk ledning som ikke blir så lett ødelagt. koss portapro kan man ikke ha litt høg lyd på uten at hele verden hører det så de vil eg ikke ha vil ha noen som stenger lyd inne og som ikke er altfor dyre, noen forslag ?
jeg vil personlig anbefale Creative Fatal1ty, god lyd, hard bass, pris 5-600 kr på clas ohlson
Vil ikke si at de har noen tjukk ledning, men jeg er veldig fornøyd med mine AKG k450.. Er relativt lukket med tanke på at folk ikke kan høre hvilken musikk du spiller, og kan sitte på hodet i lang tid. Ikke at det plager meg, men putene er litt glatte, så om du har langt hår har dem en tendens til å skli litt av ørene om du feks ser rett ned i bakken, eller er i mye bevegelse. Jeg er rimelig fornøyd, og kostet meg mellom 700-800kr.
Trådstarter
27 0
Sitat av wigger Vis innlegg
jeg vil personlig anbefale Creative Fatal1ty, god lyd, hard bass, pris 5-600 kr på clas ohlson
Vis hele sitatet...
ser ikke etter gaming headset bare et vanelig et til ipod/mobil
Beats by Dre headset!
Joa, kanskje litt dyre, men bedre lyd og kvalitet skal du se lenge etter Passer alt du spør etter utenom pris
Trådstarter
27 0
Sitat av Doc. Lester Vis innlegg
Beats by Dre headset!
Joa, kanskje litt dyre, men bedre lyd og kvalitet skal du se lenge etter Passer alt du spør etter utenom pris
Vis hele sitatet...
så de har en solid ledning så eg kan ha de i jakke lomme det hadde ikke skullcandy :P
Sitat av alexi laiho Vis innlegg
så de har en solid ledning så eg kan ha de i jakke lomme det hadde ikke skullcandy :P
Vis hele sitatet...
Ja, tåler en trøkk de
Sitat av Doc. Lester Vis innlegg
Beats by Dre headset!
Joa, kanskje litt dyre, men bedre lyd og kvalitet skal du se lenge etter Passer alt du spør etter utenom pris
Vis hele sitatet...
Skal ikke se så veldig lenge for å finne mye bedre hodetelefoner. Ta for eksempel mitt Beyerdynamic DT 770 Pro 80ohm, koster 1600,- og har kvalitet tilnærmet studio. Til prisen så er Beats så overpriset som det går an. Jeg har Beats by Dr Dre Tour selv, og jeg vil ikke si at de er verdt nesten 2k. God lyd er det ikke, men ikke verdt den prisen. Designet er en helt annen sak, for det er faktisk noe av det bedre

Greia med Beats by Dr Dre Solo (HD) er at de har utskiftbar ledning, så det blir egentlig ikke noe problem hvis den går i stykker.

Kabel får du ekstremt billig på eBay: http://cgi.ebay.com/0-5M-2-5mm-Jack-...7#ht_788wt_905

Så det er kanskje ikke så dumt å gå for Beats by Dr Dre Solo, og helst gå for HD. Ettersom bøylen på Solo knekker pga av produksjonsfeil, og da må du levere de inn. Pluss at HD har bedre lyd.
Sist endret av SemiColon; 23. juni 2011 kl. 20:18.
Trådstarter
27 0
Sitat av SemiColon Vis innlegg

Greia med Beats by Dr Dre Solo (HD) er at de har utskiftbar ledning, så det blir egentlig ikke noe problem hvis den går i stykker.
Vis hele sitatet...
trur det hadde vert noe for meg :P alle hodetelefoner eg har hatt er ødelagt på grunn av ledningen så