Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1543
skal logge meg inn så kommer det at eg må koble google konto og når eg prøver og lage står det at det er allerede en konto som er koblet til den adressen (mulig at det youtube kontoen?) så prøver jeg og få nytt passord men så får jeg bare passord til youtube konto...
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av alexi laiho Vis innlegg
skal logge meg inn så kommer det at eg må koble google konto og når eg prøver og lage står det at det er allerede en konto som er koblet til den adressen (mulig at det youtube kontoen?) så prøver jeg og få nytt passord men så får jeg bare passord til youtube konto...
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt, men det jeg gjorde var og bare logge inn med den vanerlige emailen min og det fungerte av en eller annen grun :P

Emailen er under @kripos.net domenet, og jeg logger inn via windows live domain(hotmail.com). Men enda så gikk det inn på google