Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 608
Leste om ZM-VE200'en på ITAvisen forledendag og tenkte at den så ganske grei ut. Så å kombinere den med en billig SSD så har man enkelt med seg en minnepenn som tåler en støyt og kan emulere CD'er på farta.

Så spørsmålet mitt er:

1. Noen som har erfaring med ZM-VE200 eller lignende produkter (når jeg sier lignende produkter, så mener jeg andre harddisk kabinett som kan emulere CD'er)? Og hvor kan den kjøpes?

2. Noen som kjenner til en billig SSD? Da vil jeg har mest mulig kapasitet for pengene og bryr meg katten om hastighet. Det ZM-VE200 kabinettet er tross alt bare USB2.0 og jeg kommer ikke til å gå rundt å dra på eSata. Men om det var noen som kjente til en billig SSD på gjerne 128 GB eller der omkring, så hadde det vert supert.

Takk på forhånd for alle svar.
1. Ingen erfaring da dette var helt nytt for meg da de skrev om den på ITA.

2. Billigste jeg fant

Hvis du er interessert i å se litt rundt selv så kan du ta deg en tur inn på denne linken så har du en grei oversikt over SSD disker på 128gb til 180gb.