Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3496
Telefon nummeret +1 (1) 167 har nå ringt meg 2 ganger i dag, og når jeg har svart har de straks lagt på.

Jeg har ikke tenkt å ringe dem opp igjen i fare for at det er en betalingstjeneste, samt det faktumet at jeg ikke bryr meg.

Men det er første gang jeg har blitt ringt opp av et nummer fra statene, og det er også ganske merkelig at det er et så kort nummer. Har hatt noen scammere som nylig har ringt meg fra et britisk nummer, og noen som prøvde å ringe meg med "No caller id". Men dette er nytt.

Noen som vet hva nummeret hører til?
Sannsynligvis Microsoftsvindlere.

http://www.telefonterror.co.no/nummer/1167
Trådstarter
Takk! Rart at de la på med en gang, men da tror jeg at jeg blokker dem.
IT-Konsulent
Sitat av d-_-b Vis innlegg
Takk! Rart at de la på med en gang, men da tror jeg at jeg blokker dem.
Vis hele sitatet...
De la på med en gang fordi de ringer x antall samtidig, og om noen svarer rett før deg så legges det på med resten.
Sitat av Grossie Vis innlegg
De la på med en gang fordi de ringer x antall samtidig, og om noen svarer rett før deg så legges det på med resten.
Vis hele sitatet...

Sikkert det jeg har opplevd også. Ringer fra et utenlandsk nummer. Og når jeg svarer så går det noen sekunder før en "datastemme" sier goodbye og samtalen avsluttes.
Har opplevd to ganger å få svar i andre enden. "This is Microsoft okay?"