Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1632
Hei.
Vi har skole-PC'er med webkamera innebygd, men jeg finner ikke noen form for programmvare som kameraet kan brukes til å ta bilder O.L.

Til nå har jeg brukt forskjellige nettsider som; Cameroid.com, men nå nylig, ble denne siden blocket, og regner med at andre sider som kan bruke kameraet til å ta bilder, også blir blocket ganske kjapt etter at de blir oppdaget.

Derfor lurte jeg på om noen vet noen lure måter å få bruke kameraet på.

Takk for meg.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Probook 4330s?
Skaff deg photobooth.
Jeg har lastet opp en versjon på mega nå, fikk den av en type i klassa. Kan ikke love at det ikke er malware på den, men det er ihvertfall ikke noe jeg har lagt inn Last den ned om du vil, er bare å kjøre og knipse bilder, så trykke download også lagrer du de.

https://mega.co.nz/#!0p1DlRIY!CkOpEy...S7m4uVBSHVrE6I
Sitat av FatMan Vis innlegg
Probook 4330s?
Skaff deg photobooth.
Jeg har lastet opp en versjon på mega nå, fikk den av en type i klassa. Kan ikke love at det ikke er malware på den, men det er ihvertfall ikke noe jeg har lagt inn Last den ned om du vil, er bare å kjøre og knipse bilder, så trykke download også lagrer du de.

https://mega.co.nz/#!0p1DlRIY!CkOpEy...S7m4uVBSHVrE6I
Vis hele sitatet...

Har Probook 4330s ja.
Av en eller annen grunn står det at jeg ikke har FlashPlayer...
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Prøv å reinstaller FlashPlayer da, har 4330s selv, funker helt fint hos meg.
Da jeg jobbet på en skole for noen år siden deaktiverte vi kameraene på alle laptoper til elevene for å unngå missbruk. Kan hende det er gjort her også.
Sitat av rolvs Vis innlegg
Da jeg jobbet på en skole for noen år siden deaktiverte vi kameraene på alle laptoper til elevene for å unngå missbruk. Kan hende det er gjort her også.
Vis hele sitatet...
Han sa jo han brukte Cameroid.com før da.