Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  192 11936
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Ja, flere plasser hadde ikke vert dumt :-).
Men det er vel maks 10 på spillet.
Noen som kan sette opp en server til da?
Takk for en hyggelig match, mulig jeg dropper innom siden om serveren fortsatt er oppe.
Morsomt spill så absolutt, stikker kanskje innom serveren senere i kveld
Er hjemme fra jobb rundt 9-10 tiden. Klar for å spille utover natten
Jeg suger så grenseløst som Hidden, tror kanskje jeg drepte en på ett helt game.
Sitat av MartinB
Jeg suger så grenseløst som Hidden, tror kanskje jeg drepte en på ett helt game.
Vis hele sitatet...
Det er en vanesak. Du kan jo klamre deg til vegger med shift knappen osv.

Jo, er servern nede nå? Den kommer ikke opp når jeg legger den til å favoritter?
Serveren krasja. Jeg skal lage meg noe mat, så får vi se senere. Er ikke akkurat vanskelig å sette opp server, hvis noen andre vil prøve
Må man ha noe spess kraftig linje eller maskin for å sette opp server?
jeg brukte en athlon xp2500+ med 1gig ram og spilte på den samtidig. innlinje på 4mbit, ut 1mbit.
Okel, linjen min er bare 1200kbs inn og 256kbs ut. Tror det blir litt lite om jeg skal spille på den selv også, men kan godt prøve om ingen andre mekker server
Sitat av ivioyner
Serveren krasja. Jeg skal lage meg noe mat, så får vi se senere. Er ikke akkurat vanskelig å sette opp server, hvis noen andre vil prøve
Vis hele sitatet...
Jeg har prøvd flere ganger å sette opp en cs server uten hell. Enkelte kommer seg inn og enkelte ikke. Er jo litt kjedelig det. Men trenger man ikke en Hidden: Source dedicated server a? Sånn som en source dedicated server til cs: s...
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Jeg kan prøve snart.. Linux maskin 2.8 P4 og 1024mb ram. Laster ned dedicated nå da.
Innlinje 3.5Mbit ut 768Kbit. Linjen er ikke så bra men kan gjøre ett forsøk og heller slå den av om det ikke blir bra

*edit*
Om det er slik som CS att man må bruke steam accounten for å hoste så vet jeg ikke helt hvordan det blir. Kjedlig å ikke få spille selv. Har 2 acc til cs men ikke 2 til HL2..Men ser ikke ut som det fungerer sånn
Sist endret av Alphanio; 20. august 2006 kl. 17:33.
Sitat av Alphanio
Jeg kan prøve snart.. Linux maskin 2.8 P4 og 1024mb ram. Laster ned dedicated nå da.
Innlinje 3.5Mbit ut 768Kbit. Linjen er ikke så bra men kan gjøre ett forsøk og heller slå den av om det ikke blir bra
Vis hele sitatet...
Ja du får prøve... Linux er jo best til servere har jeg hørt. har du en egen pc med linux du kunne latt stå på hele døgnet?
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Simdal : Ja jeg har egen server som kan stå på hele døgnet.. Hehe
Sitat av Alphanio
Simdal : Ja jeg har egen server som kan stå på hele døgnet.. Hehe
Vis hele sitatet...
Jammen det er jo enda bedre Hehe, kan vi spille Hidden: Source hele døgnet.
Kanskje det blir tg'es neste spill hit
jeg har 20/10mbit, har en server i kjellern, men veit ikke om den takler Hidden
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Prøv nå da: 213.161.251.183 ..
Vet ikke om jeg fikk på passord stod ikke wrong command ivertfall. Isåfall er det penix.
Sitat av cryo
jeg har 20/10mbit, har en server i kjellern, men veit ikke om den takler Hidden
Vis hele sitatet...
Hvor gammal er den servern da? Spørs jo sikkert litt hvor gammal den er. Internett hastigheten din er iallefall høy nok
Nå syntes jeg ivioyner kan spise ferdig og komme tilbake å sette opp servern igjen, jeg vil spille
Har stått der et par år, husker ikke stats, men er snakk om 800mhz-1.2ghz elns
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av cryo
Har stått der et par år, husker ikke stats, men er snakk om 800mhz-1.2ghz elns
Vis hele sitatet...
Mulig det er bra nokk.. Er ikke sikker men den funker den jeg satt opp om du vil komme innom å spille før du setter den opp om du skal:P.

Se om du ser minimum req elns på siden

Kom noe engelske folk så passordet er satt nå og maxplayers vil være 8 når jeg har restartet serveren .. kan ikke så lenge det er folk på. Så noen andre bør sette opp en server som takler 10, eller linjen min takler ikke flere enn 8.

Secondary server kan dette vær for den kan stå på en stund.
Sist endret av Alphanio; 20. august 2006 kl. 18:42.
Jeg har opprettet IRC kanal der vi kan prate i vei og der det er informasjon om hvilken server som er i bruk osv. Join #nff.hidden @ EFnet.
Sist endret av voldern; 20. august 2006 kl. 18:15.
Serveren tok helt av med lagg nå.
Ny server, samme ip. TUT OG KJØR!
Sitat av ivioyner
Ny server, samme ip. TUT OG KJØR!
Vis hele sitatet...
Nå har vi to servere Men hva er max antall spillere en server kan ha? Samme som cs eller? For alle jeg har sett har max 10 men det er jo veldig lite
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av simdal
Nå har vi to servere Men hva er max antall spillere en server kan ha? Samme som cs eller? For alle jeg har sett har max 10 men det er jo veldig lite
Vis hele sitatet...
Det er max 10 ja . Bare lar den stå jeg max players er 8 så da vil pingen ligge mellom 40-70?, Men spill helst på den en anenn server. Bare lar den stå i tilfelle ivi eller noen andre sinn ikke står på
Kunne hatt tre servere om noen hadde hatt gidda til å forklare meg hvordan man setter opp dedicated i windows, så på admin sida, fant en tuide som ikke funka no spess.
Ohhh! Høres drit fett ut! =D Laster ned nå, og er vel ferdig om 5 min.
Kommer inn en gang i kveld
Noen som kan og er keene på å sette opp et ranking system?
tuide = guide Anyone?
Min mening om spillet:
Det var ikke scary i det hele tatt, og heller ikke så gøy.
Jeg foretrekker cs source jeg.
Sitat av Grantax
Min mening om spillet:
Det var ikke scary i det hele tatt, og heller ikke så gøy.
Jeg foretrekker cs source jeg.
Vis hele sitatet...

Akkurat det sier jo litt om hvilken type spill du liker, ergo er nok ikke dette noe for deg
Nå var jeg så keen på å stabbe dere alle, så var det ingen på
Spilte ikke så lenge, men fikk sjansen til å starte som Hidden en og en halv gang (den første gangen telte ikke, jeg rakk ikke drepe noen før serveren restarta). Jævli kult, gå rundt å pelle ut alle som fant på å gå litt å snoke for seg selv, eller som gikk sist i rekka, eller alle som sto å skøt på dampen . Helt til jeg ble litt for dumdristig, og gikk midt inn i et rom med to stykker på hver sin side, og bommet på han ene, så hadde jeg ikke mer stamina igjen (hadde lekt meg for mye med henge på vegger).

Uansett, morro!
hva er passordet til nff-serveren? mulig jeg har oversett det.. orker ikke lete gjennom fem sider.
enten penix eller peniz
De som er interesert burde joine #nff.hidden på EFnet
Om jeg kjøper denne pakka fra nettet: http://storefront.steampowered.com/v...kage&SubId=42&
Kan jeg da installere mods og spille de?
Pluss, kan jeg installere SDK saken og lage maps? Selv om jeg ikke har hl2, kun de tre modsa?
Trenger stengt tatt ikke hl2, da jeg har spilt med lei på det for lenge siden.
sykt, sykt spill.. ble drept først hver runde etter 20 sekunder, men alikevel kjempegøy

kjekt å spille med dere fra nFF!

gg
Sitat av Raymond
Om jeg kjøper denne pakka fra nettet: http://storefront.steampowered.com/v...kage&SubId=42&
Kan jeg da installere mods og spille de?
Pluss, kan jeg installere SDK saken og lage maps? Selv om jeg ikke har hl2, kun de tre modsa?
Trenger stengt tatt ikke hl2, da jeg har spilt med lei på det for lenge siden.
Vis hele sitatet...
Tror du må ha HL2 pga alle texturene osv. Men det der kommer på nesten 200 kr da og det er jo det HL2 koster i butikken for tia. + at da får du med deg alle de spilla der
Jeg har store problemer med fps på online spill, og jeg skjønner ikke hvorfor. I training-mode får jeg 50-100 fps. Når jeg creater en server selv, får jeg fortsatt 50-100 fps på max oppløsning + bra kvalitet på texturing.

MEN i online, får jeg bare 10-20 fps når jeg spiller. Og det er sykt irriterende og kjedelig. Jeg har prøv laveste kvalitet på texturing, og 800x600, men nei, bare 20-30 fps. Hva feiler? Krever spillet mye av de online-spillere som spiller?

edit: har P4 2.8 ghz og ati radeon x1600 og over 1,5 gb ram, hvis noen lurer på
Sist endret av marsboer; 21. august 2006 kl. 00:25.
Jeg fikk det til å funke med bare CS Source innkjøpt over nett på steam.
Dvs. Jeg har ikke hl2. Bare CS-Source.

Det var et lite helvete, men jeg fikk det til til slutt....
Hvis noen er intressert kan jeg sikkert forklare...
Takk for spillinga i kveld gutter, var fett

Tror jeg må avslutte nå om jeg skal få sove i natt, men jeg håper vi kan spille igjen snart
Noen som spiller nå? Nettop lasta det ned.:P
Om du lurer på om noen spiller kan du sjekke irc-kanalen #nff.hidden
Sitat av simdal
Tror du må ha HL2 pga alle texturene osv. Men det der kommer på nesten 200 kr da og det er jo det HL2 koster i butikken for tia. + at da får du med deg alle de spilla der
Vis hele sitatet...
200 kroner for hl2 i butikker? Har jeg aldri sett. Titta på noen nettbutikker, de solgte for ca 350-400 kroner.
Bob Saget:
Erjo mye enklere om du bare kommer på #nff.hidden ?
Jeg er ikke så dreven på irc, om noen har et helt gratis irc prog, så kan jeg kanskje begynne å bruke det.
Fett, jeg blir nok med på en runde eller to =)


Bob Saget: www.mirc.com, last ned, gratis...
Sist endret av zaXu; 21. august 2006 kl. 16:29.
skjønner fortsatt sykt lite av dette her
Er det en spesiell server jeg må være på? Mulig denne bør slettes etter svar.