Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1644
Hei. Det er en ting jeg ikke forstår. Jeg har akkurat lastet ned et spill og blir promptet om at jeg må putte inn nøkkelkode, men det eneste jeg har en noen SID filer som er ganske så store. Jeg har en viss anelse på at det er disse seriekodene ligger i. Jeg får ikke åpnet disse i notepad eller noe lignende.. Noen aning?
seriøst.. http://www.downloadatoz.com/file-ext...extension.html .. tok meg 2 sekunder på google (.sid file var det jeg søkte på).. Dette er unødvending, men vær så god.
Sitat av nimr0z Vis innlegg
seriøst.. http://www.downloadatoz.com/file-ext...extension.html .. tok meg 2 sekunder på google (.sid file var det jeg søkte på).. Dette er unødvending, men vær så god.
Vis hele sitatet...
Nå var jo den lenken din totalt ubrukelig da. Jeg er ikke noen ekspert på området selv, men SID filer i forhold til crackede spill, har noe med Steam å gjøre.
Sitat av djxfade Vis innlegg
Nå var jo den lenken din totalt ubrukelig da. Jeg er ikke noen ekspert på området selv, men SID filer i forhold til crackede spill, har noe med Steam å gjøre.
Vis hele sitatet...
Han lurte jo på hvordan han åpner de? Her står det ganske greit forklart:
"Check definition of file extension SID and associated file type & applications with tips and guides on How to open file extension SID and convert with SID file in Win / Mac / Linux / iPhone / iPad / Mobile Phone and more.

SID file is a Compressed image format that uses Multi-resolution Seamless Image Database (MrSID) compression. The format is intended for use in Geographic Information Systems (GIS) and satellite imagery software, and is well suited to streaming over the web or other networks.
Open SID files on Windows
Web browser with LizardTech ExpressView (MrSID) Browser Plug-in
MrSID Viewer
ACDSee Pro
GeoExpress View by ILS"

Skjønner ikke hvorfor den linken var så ubrukelig når den gir svar på spørsmålet hans ..
Fins det ingen readme i mappa du lasta ned?
Eventuelt kan du sjekke description på torrenten du brukte. Om det ikke står noe her heller, finner du sikkert noe som kan hjelpe i kommentarfeltet
Er skyrim jeg prøver og få til her. Btw nimr0z, er det ikke en forskjell på .sid filer? tror det .Sid i forhold til bilder er noe helt annet enn .Sid i forhold til serials.. ikke ekspert på feltet men..

Nei, ingen readme og lite info på siden.
du må unpacke .sid-filen med phoenix du finner torrents, søk "phoenix steam torrent" på google
ble slettet fra bukta
Sist endret av Spirituell; 27. november 2011 kl. 21:12.
Okei, takk Spirituell :-)

Noen som foresten har noen tips på og optimalisere pcen? Jeg kjører det på en laptop og er veldig laggy. Jeg har stilt ned alt til Low og vil ikke se sannheten om at pcen er for dårlig. Anything?

thanks