Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1550
halla, fikk lyst å se på de gamle Eyvind Hellstrøm seriene (rydder opp, rydder opp hjemme, osv) men finner kun et par youtube videoer. noen som har noe tips eller vet hvor man får sett disse? takk på forhånd
BRAND ∞ STRONG
Vet ikke hvor du skal lete, men det er en god episode der Eivind skal hjelpe en barnefamilie med å få
tiden og økonomien til å gå opp så han lærer de å slakte en høne og lage flere måltider ut av den, koke kraft osv..

De ble litt overveldet så vidt jeg husker.
en av de beste var på de hjemme og borte. derav han hjemme som kun spiste sukker og nugatti hele døgnet. sågodt til lunsj med kanelgifler.

Resturanten på travbanen der Hellstrøm mente slaget skulle øke om de serverte hestebiff, det gikk ikke hjem når hestefamilier skulle spise mellom trenig og løp. Er som å banne i kirka det. Personlig er hestebiff det mest møreste man spiser, inget galt med hest. Men de som liker hest er det som å spise barna deres
Trådstarter
7 1
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Vet ikke hvor du skal lete, men det er en god episode der Eivind skal hjelpe en barnefamilie med å få
tiden og økonomien til å gå opp så han lærer de å slakte en høne og lage flere måltider ut av den, koke kraft osv..

De ble litt overveldet så vidt jeg husker.
Vis hele sitatet...
ja husker denne, dumt at flere slike serier osv bare forsvinner
BRAND ∞ STRONG
Det vil forundre meg stort om ikke Eivind har en kopi liggende hjemme av alt han gjort for han virker ganske fornøyd
med seg selv. Han blir sikkert bare glad over at flere skal få se hans fantastiske jeg hvis du ringer å spør om en kopi.
Trådstarter
7 1
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Det vil forundre meg stort om ikke Eivind har en kopi liggende hjemme av alt han gjort for han virker ganske fornøyd
med seg selv. Han blir sikkert bare glad over at flere skal få se hans fantastiske jeg hvis du ringer å spør om en kopi.
Vis hele sitatet...
ikke en dum ide

Oppdatering: ser at Hellstrøm Rydder Opp har en dvd versjon av sesong 1 iallefall, den billigste på finn er til 680 kr + frakt
Sist endret av matomats; 24. august 2023 kl. 22:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
norbits
Trådstarter
7 1
Sitat av Revbatim Vis innlegg
norbits
Vis hele sitatet...
desverre ikke mulig å lage bruker der atm.
Trådstarter
7 1
Sitat av Revbatim Vis innlegg
norbits
Vis hele sitatet...
noen som tilfeldigvis har bruker der som kan kanskje hjelpe meg på et vis?
Sitat av matomats Vis innlegg
ja husker denne, dumt at flere slike serier osv bare forsvinner
Vis hele sitatet...
TV-selskapet som produserte episodene og som sendte dem har sef en kopi. Eller rettere sagt originalen. Copyright kan muligens gjøre at de ikke kan publiseres på YT (ennå).

Det var i gamle dager når videobånd var dyre at programmer ble overspilt. Det har jo NRK fått angre mye på.
Trådstarter
7 1
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
TV-selskapet som produserte episodene og som sendte dem har sef en kopi. Eller rettere sagt originalen. Copyright kan muligens gjøre at de ikke kan publiseres på YT (ennå).

Det var i gamle dager når videobånd var dyre at programmer ble overspilt. Det har jo NRK fått angre mye på.
Vis hele sitatet...
jepp, er mye en kan angre på at man ikke så på mens det først gikk på tv.