Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 9463
Nå har jeg sittet her i snart 12 timer å lest sikkert igjennom omtrent alle forumpostene på dette forumet, og forstatt så leser jeg.

Jeg er ganske på peppern atm. Vil det være dumt av meg å ta ett ganske greit bongtrekk nå? Hva vil skje, burde jeg vente til jeg skal sove?

Takk for alle svar
12 timer er da ikke altformye på amf.
Av egen erfaring så har det ikke vert noe problem med ett trekk etter en tur. Men speeden vil jo tilslutt gå ut av systemet, så bedre å vente på det imo.
Mange opplever å bli mer speeda av å røyke, så det kan være det fungerer imot sin hensikt.
Jeg har gjort dette et par ganger der man røyker på "nedturen" aldri blitt noe mer speeda .. helst dobbelt så slakk av bongetrekka, fin måte å komme ned på mener jeg. Kroppen din er nok ganske utmatta uten at du føler det selv så når du tar et bongetrekk på toppen av dette, blir det på en måte " Å ja , Jeg var jo jævlig trøtt!".
Protip: Få i deg en skikkelig frokost\måltid.
Trådstarter
Takk for alle svar

Sitat av LoRd Vis innlegg
Protip: Få i deg en skikkelig frokost\måltid.
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner selv at magen min er ganske så tom. Er vel akkurat 14 timer siden jeg spiste sist. Jeg sku gjerne ha spist, men har ingen appetitt. Jeg drikker vann da, så får i meg væske.
Tving i deg mat. Selv om det smaker vondt. Kansje du får litt apetitt av og røyke. Selv har jeg aldri følt noe galt av og røyke på speed, og har iallefall ikke blitt mer stuka.
Trådstarter
Hallo dudes, dere behøver ikke å få detta te å virke som om jeg ligger på dødsleiet? jeg har det utmerket og alt er bare bra!
Sitat av arcon Vis innlegg
Hallo dudes, dere behøver ikke å få detta te å virke som om jeg ligger på dødsleiet? jeg har det utmerket og alt er bare bra!
Vis hele sitatet...
Rolig rolig! Pust rolig og tenk på blodtrykket! Skjønner at dette er en skremmende og forferdelig opplevelse for deg, men hold ut, dette skal gå så bra så!
DONT YOU DARE TO DIE ON ME NOW! STAY AWAKE!
JEG RINGER AMBULANSE!!'

EDIT: De er på vei nå.. Hvor bor du, forresten?
Sist endret av excubated; 10. mars 2010 kl. 13:07.
hver gang jeg har røyka etter/i en amf rus, så har jeg erfaringen med at jeg blir grise speeda(mer en jeg var) det er mulig alle reagerer forskjellig på dette!=)
Jeg gjorde så si alltid dette når jeg brukte amfetamin, store knallgule bongtrekk.. jeg fikk store problemer med psyken seinere.. men jeg er av typen som ikke skal ha i seg sånt :-)
Sitat av jassågitt Vis innlegg
Jeg gjorde så si alltid dette når jeg brukte amfetamin, store knallgule bongtrekk.. jeg fikk store problemer med psyken seinere.. men jeg er av typen som ikke skal ha i seg sånt :-)
Vis hele sitatet...

Du er ikke alene, veldig mange sliter med dette. jeg har ødlagt røykinga 4e, hodet mitt tåler ikke toffet etter en stund på pepp og bønne.

jogging og røyk tror jeg er nr 1 årsak til psykiske problemer innen rusmiljøet.
anbefaler i stede for røyk å bruke benzo for å tone ned.


(of all the things i've lost, i miss my mind the most)
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
en kompis av meg ble ganske griseloka en gang han røyka etter en heftig makka tur. ca 10 timer etter inntak. han fortalte at synet flimret og f.eks persienne på vinduet begynte å flyte og smelte sammen når han så på det. dette gikk dog over etter litt. men vel, kan jo kanskje fungere som en godt forsøk på å få start på søvnlysten igjen,eller er det slik at man "alltid" blir våken i 2-3dager på amf?
Sitat av DildoJames Vis innlegg
en kompis av meg ble ganske griseloka en gang han røyka etter en heftig makka tur. ca 10 timer etter inntak. han fortalte at synet flimret og f.eks persienne på vinduet begynte å flyte og smelte sammen når han så på det. dette gikk dog over etter litt. men vel, kan jo kanskje fungere som en godt forsøk på å få start på søvnlysten igjen,eller er det slik at man "alltid" blir våken i 2-3dager på amf?
Vis hele sitatet...
kommer helt ann på mengden man inntar, tar du et halvt g med greie varer så er du garantert i allefal en våken natt medmindre du har et jævlig godt sovehjerte
Bare røyk du, det går nok helt fint det. Har røyket alt fra 10 min etter første linje til 48 timer på tur, null problem. Men ikke røyk vis du har vært våken i 48 timer å fortsatt er ganske så speeda, fikk mongo noia da jeg gjorde det. Røyk heller på nedturn i så fall.

Mat som folk sier her, mat kan noen ganger være bedre enn en justering. Trenger ikke å være så forferdelig å få det ned, ta en banan/eple eller Yogurt, noe som er lett å få ned. Druer er knall å ha i skåla ved siden av deg på speed.
Trådstarter
yeah. synet her begynner å flimre litt etter jeg røyket, men faktisk mer interessant og fascinerende enn udigg.
gidder ikke å starte ny tråd assa man har brukt meth i 8 dager våken er helt kjørt, har begynt å se masse skygger og små gardinen og veggene puster, noen forslag til å få sove?
har 10 fluniser liggende men har hørt at uppers+downers=bad.
please trenger råd nå.ø..............
Hasj og Amf er jo strengt tatt ikke en god kombinasjon.
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Hasj og Amf er jo strengt tatt ikke en god kombinasjon.
Vis hele sitatet...
Dette syns jeg du skal utdype litt.. hvorfor ikke?
Sist endret av fetter; 19. mars 2010 kl. 15:35.
Jeg tar ikke amf uten å ha noe å røyke meg ned på... Synes bønna gir amfetaminrusen litt rundere kanter, og gjør at jeg kan konsentrere meg mer om det som turer rundt i kroppen i stedet for å springe rundt å stresse.
Har aldri merket noen negative effekter når jeg kombinerer disse to.
Jeg gjorde det et par ganger og det var helt sinnsykt. Ble totalt vekke i hodet og så ting.
har pleid å gå helt fint å røyke etter man har snortet/droppet etter min mening.
som noen har nevnt tidligere i tråden, er jeg enig i at det gir makkarusen litt "rundere" kanter.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Tok et par linjer i går, og røyka en del store bongetrekk (er i utgangspunktet ganske innrøyka). Jeg ble veldig snakkesalig og satt i 10 timer uten stopp. Nesten konstant snakking i 10 timer Hadde mye energi og kjente på meg at om jeg hadde reist meg opp, så ville jeg nok fart langt avgårde i ren energiboost. Hasjen roet meg dog ned, og jeg kunne nye mine dype refleksjoner, og samtidig underholde folka rundt
amf+hasj funka ikke for meg i allefall :P Det blir veldig raskt veldig dypt, og er du uheldig så roter du deg bort i et tankespinn uten like!
De forskjellige opplevelsene av amf+cannabis kommer nok av de forskjellige egenskapene indica- og staivaplanten gir. Men i tillegg så spiller jo selvfølgelig din egen psyke inn. Derfor er det veldig vanskelig å gi et grundig svar på dette spørsmålet.
Jeg kombinerer aldri hasj og amfetamin, jeg får supernoia og generelt psycho. Mange som ikke tåler den kombinasjonen.
Har alltid røyka hasj når jeg har speeda å har aldri hatt problemer med det.Som flere har skrevet her tidligere så gjør det bare speeden litt "rundere".
▼ ... noen uker senere ... ▼
I helgen teste jeg ut amf for første gang, kombinert med alcohol og noe hasj. Må ærlig innrømme at den kvelden går GLATT inn i historie bøkene som en av de beste igjennom tidene.

I overigår teste jeg også ut en tynn liner kombinert med bonghit, var overhode ikke like smud.
Å i går/dag blir jeg kjempe loka av å trekke på bongen, vil ikke si at det er fantastisk bra hasj jeg har, å er ganske innrøyka, men dog jeg blir kjempe loka, nesten litt ubehagelig/darkside mode... vanskelig å forklare.

Jeg har aldri hatt noen tvil på psyken min, men de to siste dagene etter at jeg har turet på amf, har jeg begynt å bli litt mere bevist, kansje vi snakker litt hypokonder tendenser. Er ufattelig trøtt og sliten, men har begynt å spise godt igjen. (Så sundt kosthold vil jeg teste ut i framtiden)


Men jeg har et kjapt spm

Oppbevaring, kan amf bli gammelt? Jeg har noen få 0,sumthin liggende i en liten weedbag, kan dette ligge lenge?
Ja det kan vell ligge en stund det, du tror vell ikke det var helt nytt da du fikk det?
Themosthigh: Du har fått en liten smakebit på hvordan amfetamin fucker med psyken din det tar noen dager før du blir helt normal i hodet og stoffet er ute av kroppen, og om du røyker før det så vil det synergere på et vis.
I fare for å virke litt enkel, synergere? hva betyr det?:P
har gjort dette mange ganger. helt til jeg ble syk av det. det var aldri tvil om at denne mix'en satte verden i ett helt annet perspektiv for meg i årevis etter jeg sluttet. Da snakker vi seige gul-brune bongtrekk som fikk skyene til å formes om til slott på himmelen evt. andre halliser. Jeg hadde alt fra dyp eufori til grusom paranoia etter å ha trekt på amf. er amf'en ute å du føler deg halveis klar til å sovne kan det være en bra landing. i den vonde nedtur fasen der du gjerne skjærer litt tenner o.l kan det være idiotisk å røyke hasj, utifra hvordan du selv takler det. Jeg kan bare snakke for meg selv :-)
Sist endret av jassågitt; 21. mai 2010 kl. 22:06.
Hehe, vet ikke om det er noe gernt med meg, men satt med noe sikkelig feit grønt etter jeg hadde snorta 0.5g andre gangen jeg prøvde fart, og meg og 2 kompiser rulla en feit spliff og mekka så mye mekk at vi fikk 3 trollmekk trekk hver. Og jeg satt der sikkelig konsentrert, følte meg veldig klok og oppgående etc. hehe For å si det sånn så ble det en hyggelig kveld med mye snakk om alt og ingenting til klokken 8 på morgen kvisten. Og når jeg tok speed og alkohol ble jeg utrygg. Husker det var mye knusing, slossing og dritt den første natta jeg prøvde fart, hahah.... Bad times.
Sist endret av Valadar; 22. mai 2010 kl. 01:08.
for min egen del blir det litt russisk rulett å røyke på amf, skal jeg sove/komme over nedturen er det mye vann + noe benzo som gjelder for min del.
Mange her inne sier hasj "runder" kantene på amf, men merkes det ingen forsterkning på noen måter?
Har selv røyka for å sove etter en kveld / natt på amf uten hell.. Ender alltid opp med svimmelhet og tvangstanker til tusen! Artig å tenke på dagen derpå hvor alt er som det skal foruten tømmermenn og litt redusert pga. Fylla..

Men som folk antyder er ikke hasj og amf noe å blande. Noen som har konkrete fakta angående dette?
Jeg vil tro dette er individuelt.
Er selv daglig røyker av cannabis, kanskje det er derfor jeg ikke får noen bieffekter av å røyke i makkarus...
Det er stor forskjell på hvordan hodet takler å røyke når du er på peppern. Er du nykter og utvhvilt før du tar deg en liner og en blås, så er nok ikke det noe å bekymre seg så voldsomt for. Men har du derimot holdt deg våken på peppern i noen døgn og begynner å bli ganske sliten, stuka, hallisunerer og sliter med å holde nedturen unna, så blir det bare å kjøre hodet ditt maks å skulle drive å røyke. Uten tvil veldig deilig å få på det første trekket og kjenne at kroppen roer seg ned, men hjernen din får plutselig enda mer å jobbe med for å holde seg klar og ikke stuke seg helt bort. Når du allerede er i ferd med å miste fatninga og klamrer deg til det du har igjen av klare tanker for å klare å oppføre deg noenlune normalt, så har du ikke godt av å bli fjern i tillegg. Å føle at man mister vettet, kontrollen og energien rett før nedturen kommer rundt hjørnet gjør, i hvert fall meg, skrekkelig utrygg og nervøs. I mitt tilfelle har hasjen en tendens til å utløse vrangforestillinger på peppern, men skal vel ikke gå så langt å påstå at dette er vanlig. Setter det litt på spissen her, men kan finne mange måter å sløve hjernen på uten å kjøre huet fullstendig ut på den måten der. Det finnes sikkert de som liker det, men du oppnår uansett bare i beste fall å bli tom, uforstående og småstressa… -Pluss at du, på jakt etter formen, kommer til å røyke opp all fyringsen du har i løpet av en times tid:P