Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 947
Hei.
Trenger en Lysdimmer med 6 kanaler dmx512.
Kan hente i møre og romsdal regionen.

Er det noen som har noen anbefalinger innenfor dimmere?
Sist endret av Azure; 9. april 2009 kl. 16:46.
trenger du mange scenarier på den?
Trådstarter
Vet ikke jeg... Hva er det som er litt standar rundt om kring da?
6 kanaler?da er vi vel borti bus system,kan anbefale jeger/busch men det koster skjorta og i tilegg må disse programeres,muligens du kan bruke elko sine,litt enklere og rimeligere.tror serien til elko heter "link"eller et eller annet,husker ikke i farta helt nøyaktig
Trådstarter
Nå tenker jeg ikke på hus dimmere som du feller inn i en vegg.
Men scene dimmere til lyskastere ol...

når du nemner dette har jeg lenge tenkt på et prosjekt jeg kunne tenkt meg og realisere.
Det er et miksebord bygd av stikkontakter og dimmere.
Er dette mulig? (kan laste opp tegning)
prisippet er det samme uansett kyskilde,bortsett fra armaturer som trenger spesielle og dyre dimmere med last.det du må ta hensyn til er effekten(watt)der du må holde deg innenfor en viss mengde i forhold til det dimmeren klarer.prosjektet ditt er fult mulig azure men det koster litt da...

Sitat av Myggen Vis innlegg
prisippet er det samme uansett kyskilde,bortsett fra armaturer som trenger spesielle og dyre dimmere med last.det du må ta hensyn til er effekten(watt)der du må holde deg innenfor en viss mengde i forhold til det dimmeren klarer.prosjektet ditt er fult mulig azure men det koster litt da...
Vis hele sitatet...
kommer tilbake litt senere ikveld og sjekker tråden igjen her azure,må avgårde en tur
Sist endret av Myggen; 12. april 2009 kl. 17:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
uansett så ønsker jeg helst og kjøpe en pent brukt dimmer helst dmx 512 in og ut men fungerer med 3 pins og.
Jeg er villig til og spytte inn 3000 kr i en slik brukt en vist noen har liggende.
Det aller beste er om noen har en brukt DPX-610 liggende.
Ønsker som sagt og kjøpe så snart som mulig så jeg slipper og vente på laaange leveringstider.