Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  327 14321
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sa personen som har erklært posten død for ørten hundrede gang...
However, vi kan kose oss med Runescape mens vi venter^^ (/sarkasme)

Edit: Ja, posten din er vel post #301?
Sist endret av Sio; 5. mars 2008 kl. 08:46.
Haha, ups...
Svar nr. 300 da
#303 på min skjerm

Uansett, AoC kommer ut 20. mai trur jeg, om jeg ikke husker feil.
Sitat fra aoc sin hjemmeside "Age of Conan will first be released for the Windows PC, and the launch date is set to March 2008."
Det er isåfall gammel informasjon, siden Funcom holdte et møte med presse der de annonserte at utgivelsen hadde blitt utsatt til rundt 20. mai Årsaken var bugfixes og andre ting som hadde blitt påpekt av Betatestere
Buggs finnes det mange av i de fleste beta spill
Beste buggen jeg har sett i WAR var ett av maruder sine triks som pluttselig teleporterte deg ett godt stykke fram
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har pre order på Age of Conan CE. Fikk mail her en dag

*leiter etter mailen*


Denne mailen mottar du grunnet at det har vært noe uklart fra Funcom angående hvordan 3-dager forhåndstart på Age of Conan vil fungere. Releasedatoen er fremdeles den 23.05, selv om det har vært noen kilder som har opperert med 20.05 som release. Reglene for hvordan 3-dager forhåndstart løses er nå satt av Funcom. Du vil senere motta en en pre-order kode fra oss. Da vil du få valget om du ønsker å laste ned spillet (15GB) 6 dager før release, for så å spille det 3 dager før release. Denne nedlastede utgaven av spillet vil ikke fungere etter release, man må så installere det fysiske spillet for å spille videre etter release, men man vil kunne ta med seg karakteren sin videre fra forhåndsspillingen. Funcom har også tillagt det å laste ned det valgfrie 3-dagers forspranget en kostnad på 5€ (ca 40 kroner) som man betaler via kredittkort når man laster ned spillet. Denne summen gir også 10 dagers spilletid, slik at man i realiteten får disse kronene tilbake. Selve spillet forventes å bli levert på releasedatoen den 23.05. Vi beklager eventuelt missforståelser som har oppstått rundt dette grunnet at Funcom ikke har klart å formidle informasjonen tydlig nok frem gjennom sine kanaler.


Jipp 6dager før!!! :P
Kjekt å jobbe på spillbutikk sier jeg bare. Tar med meg en CE rett etter at den ankommer butikken.
Doh.... Feigt :P ... send et i posten da
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av Volch0k
Kjekt å jobbe på spillbutikk sier jeg bare. Tar med meg en CE rett etter at den ankommer butikken.
Vis hele sitatet...
Det virker det altid slik at dere bare kan ta CE??
Game i Stavanger får bare inn noen få eksemplarer og da går det til de som skrev seg opp først. Jeg vile sagt det var rart vis dere som jobbet der bare kunne ta uten å skrive seg opp
Sitat av Bernhard
Det virker det altid slik at dere bare kan ta CE??
Game i Stavanger får bare inn noen få eksemplarer og da går det til de som skrev seg opp først. Jeg vile sagt det var rart vis dere som jobbet der bare kunne ta uten å skrive seg opp
Vis hele sitatet...
Hadde tilfellet vært at vi faktisk får inn bare 'noen få eksemplarer' hadde det ikke vært det samme. Vi får garantert inn mange, å da blir det ikke noe problem. Men ja, de som ville ha CE, skrev seg bare opp med en gang.

Det er opp til butikken uansett om de skal ha forhåndsalg eller ikke.
iflg gaute er det garantert en lansering av AoC den 20 mai. Skrevet i stein (eller release-tavla som lett kan viskes ut, men uansett ) De 3 følgende dagene har de "beer?" oppskrevet.
Sist endret av catolh; 11. april 2008 kl. 09:55.
Alle som har pre order får Download link i mailen de brukte 17mai. Så da er det bare og downloade 15GB, Dessuten er Lanseringen 23.mai

Releasedatoen er fremdeles den 23.05, selv om det har vært noen kilder som har opperert med 20.05 som release
Trådstarter
Det er fordi de som kjøper CE kan starte å spille 3 dager før.

Sitat av Volch0k
Hadde tilfellet vært at vi faktisk får inn bare 'noen få eksemplarer' hadde det ikke vært det samme. Vi får garantert inn mange, å da blir det ikke noe problem. Men ja, de som ville ha CE, skrev seg bare opp med en gang.

Det er opp til butikken uansett om de skal ha forhåndsalg eller ikke.
Vis hele sitatet...
Det er vel mer opp til butikk kjeden
Sitat av Bernhard
Det er fordi de som kjøper CE kan starte å spille 3 dager før.
Det er vel mer opp til butikk kjeden
Vis hele sitatet...
Hva mener du?

Om en Spaceworldbutikk har Presale så trenger ikke nødvendigvis alle andre Spaceworldbutikker å ha det.
Trådstarter
Sitat av Volch0k
Hva mener du?

Om en Spaceworldbutikk har Presale så trenger ikke nødvendigvis alle andre Spaceworldbutikker å ha det.
Vis hele sitatet...
Hvis en kjede sier at de skal selge CE så må nødvendig vis ALLE butikkene i den kjeden tilby dette
Sist endret av Bernhard; 11. april 2008 kl. 17:58.
Sitat av Bernhard

Hvis en kjede sier at de skal selge CE så må nødvendig vis ALLE butikkene i den kjeden tilby dette
Vis hele sitatet...
Bullshit. Hvor har du dette fra?
Sist endret av Volch0k; 11. april 2008 kl. 17:59.
Trådstarter
Sitat av Volch0k
Bullshit. Hvor har du dette fra?
Vis hele sitatet...
Game er en av kjedene som har forpliktet seg til å selge WAR CE. Det vil si at alle må tilby dette hvis ikke så har de brutt noe de har reklamert for
Sitat av Bernhard
Game er en av kjedene som har forpliktet seg til å selge WAR CE. Det vil si at alle må tilby dette hvis ikke så har de brutt noe de har reklamert for
Vis hele sitatet...
Godt mulig GAME har det sånn, men tror du det omfatter alle kjeder sånn som du sa i din forrige post?
Sist endret av Volch0k; 11. april 2008 kl. 18:02.
Trådstarter
Sitat av Volch0k
GAME ja, tror du det omfatter alle kjeder sånn som du sa i din forrige post?
Vis hele sitatet...
Jeg vil anta at det hadde vert veldig flaut om en kjede hadde reklamert for å selge ett spill som de ikke gjorde.

Dessuten så sa jeg ikke ALLE kjeder, men alle BUTIKKENE i den kjeden
Sist endret av Bernhard; 11. april 2008 kl. 18:04.
Sitat av Bernhard
Jeg vil anta at det hadde vert veldig flaut om en kjede hadde reklamert for å selge ett spill som de ikke gjorde.
Vis hele sitatet...
Hva snakker du egentlig om? Du sa:

Sitat av Bernhard
Hvis en kjede sier at de skal selge CE så må nødvendig vis ALLE butikkene i den kjeden tilby dette
Vis hele sitatet...
Dette er bare tull.
Trådstarter
Sitat av Volch0k

Dette er bare tull.
Vis hele sitatet...
Vis la oss si Ekspert har reklamert for at de skal selge AoC CE så har de forpliktet seg til å gjør det. Du kan jo ikke reklamere for noe du ikke selger.
Det bestemmer de vel selv.
Trådstarter
Sitat av typisk
Det bestemmer de vel selv.
Vis hele sitatet...
Ja, og vis de har bestemt seg og gått ut og sagt at de skal selge det så må de også jør det.
Sitat av Bernhard
Ja, og vis de har bestemt seg og gått ut og sagt at de skal selge det så må de også jør det.
Vis hele sitatet...
Må de vel ikke! Det er vel individuelt per butikk. Om elkjøp reklamerer for en ny vaskemaskin, så trenger ikke alle butikkene å ha den fordeom.

Skjønner ikke hva du klager over, men se litt lengere en nesetippen neste gang.
Trådstarter
Vis du går til en eljøp butikk som har reklamert for å selge en vaskemaskin så er den eneste grunnen til at de ikke skulle selge den enten at de ikke hadde fått den inn enda eller at de var utsolgt.
Det står spesifisert hvilke butikker tilbudet gjelder.

Uansett, det VAR ikke snakk om salg her, det var snakk om forhåndssalg. Å der bestemmer butikkene selv. Les hva andre skriver Bernhard, å det du skriver selv ikke minst.
Trådstarter
Sitat av Volch0k
Det står spesifisert hvilke butikker tilbudet gjelder.

Uansett, det VAR ikke snakk om salg her, det var snakk om forhåndssalg. Å der bestemmer butikkene selv. Les hva andre skriver Bernhard, å det du skriver selv ikke minst.
Vis hele sitatet...
Nr.1
Jeg vet at det ofte står spesifisert, men da reklamerer jo ikke den butikken for det

Nr.2
Jeg kan umulig tro at det er opp til hvær enkel butikk, men jeg har ikke nok kunskap om det så skal ikke si noe