Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 921
Jeg vil bytte fra Talkmore til Telehelvete(nor).

Talkmore er heleid av Telehelvete.

Allikevel kommer dette til å ta 14 dager.

Men jeg trenger at det skjer ASAP.

Alle vet at Telehelvete koster mer enn Talkmore og da må du jo være positivt for bunnlinjen til Telehelvete at jeg blir kunde av dem direkte.

Er det noen som vet om det er mulig å få dette til å gå raskere? Er det noe hemmelig kodeord man kan si for å komme til den riktige personen som kan trykke 'Enter' å la meg bytte sporenstreks?

Peace

PS.
Jeg har skriftlig godkjent byttet så alt fra min side er i orden.

PPS.
Finnes det ikke noen måte å ordne dette her er vel det en sak for konkurransetilsynet. At man ikke kan bytte mobiloperatør på dagen gjør jo at priskonkurransen ikke blir reell.
Skal du overføre nummer? I så fall krever post- og teletilsynet at bytte skal ta 14 dager.
Du får ikke denne prosessen til å gå raskere. Det tar 14 dager, da tar det 14 dager. Det må du bare leve med
Strengt talt er vel teksten at det tar 10 virkedager, reelt ca 14 dager. Du kan ikke gjøre noe som helst for å endre på dette. Post- og Teletilsynet jobber i disse dager med et forslag der det vil være mulig å skifte operatør på 1-2 dager, men dette er til høring og ikke iverksatt.

Du innser for øvrig at du fremstår som noe spesiell som VIL skifte til en operatør du tydeligvis misliker, og attpåtil SKAL ha det gjort ASAP?