Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2180
Noen herfra som skal?
http://www.freewebs.com/energylan/index.htm

Desverre bare for 13-18 åringer, så dere som er 19+ er tydeligvis ikke velkommen.
(ikke meg som arangerer).
Leste litt der.. "Viktig at man stiller med foreldrevakt" Eh?
Jeg skulle gjerne møtt opp, hadde det ikke vært for at jeg er for gammel. (les: over 18)
Median, modus og gjennomsnitt på det 13 år der?
▼ ... over en uke senere ... ▼
@drittunge

Deres regler og info er litt copy-pasta fra andre sider Men ville ikke uroe meg for mye om fjortis-bølgen. (I hope )

På gamershostel lanet kom det innom 3 smårollinger den andre dagen, og stakk samma dagen(de betalte kansje for de 3 dagene tilogmed xD).

Og evelen, fetteren min kjenner deg/kjenner til deg.
Det der så bare rett og slett svært amatørmessig ut.
Ingen seriøse som lager hjemmeside på freewebs`?
Jeg ville ikke gått der om jeg hadde komt gratis inn.
Har aldrig sett en lanside som er preget av så mye useriøsitet. MAsse smileys, de klarer ikke å produsere en nettside. tipper på at de ikke vet åssen de skal sette opp nettverket på lanet, fjaskolan



Sitat fra energylan:
Påmelding skjer via sms, pågrunn av tekniske feil, send derfor melding til 97498831 med navn, alder, adresse, 1 av foresattes nummer + jeg skal på lan.
BETALING VED INNGANGEN!

__
Ka faen ? Hva skal de med fpresattes nummer?
Sist endret av Spelly; 17. oktober 2008 kl. 14:55.
Området er sikkert alkool/rusfritt og arangeres for ungdommer som har kommet i alderen mange drikker osv. noe som de ikke burde i den alderen. Lanet blir sikkert arangert for at ungdommen skal ha noe annet å gjøre den helgen.

foresattes nummer er sikkert vis noen dukker opp dritas eller stoned, de ringer sikkert hjem til foresatte og ber dem om å hente.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Zhylo
Og evelen, fetteren min kjenner deg/kjenner til deg.
Vis hele sitatet...
tviler ikke.

@Simon.Eriksen, rusfritt ja, rusede personer ble bare kastet ut, ikke noe mer skjedde.

ellers vil jeg si lanet var over forventningene.
Men nå er det jo snart lan på samsen, hiver opp en ny tråd når den tid kommer
Er det også sånn lan med aldersgrense?
Jeg hadde litt lyst å dra på Energylan, men droppa det.
Men kanskje jeg kommer på Samsen-lanet når du nevner det
Husk å opprette post i god tid før lanet da, så vet jeg når jeg skal holde av datoer...
Sitat av Joshiwo
Er det også sånn lan med aldersgrense?
Vis hele sitatet...
Nei, og det har høyere målgruppe
Sitat av junkpal
Jeg hadde litt lyst å dra på Energylan, men droppa det.
Men kanskje jeg kommer på Samsen-lanet når du nevner det
Husk å opprette post i god tid før lanet da, så vet jeg når jeg skal holde av datoer...
Vis hele sitatet...
Poster så snart websiden er oppe
Sist endret av Evelen2; 27. oktober 2008 kl. 12:37.
Samsen lanet er faktisk en gruppe på Facebook atm for de som er interisert

http://www.facebook.com/home.php#/gr...id=31251339711
Nice.
Her er webside ivertfal http://gamershostel.com/
Det er veldig mye fokus på jente- og gutte-ditt og datt.. Skulle tro de hadde vokst fra jentelusfobien.
Sitat av drittunge
Det er veldig mye fokus på jente- og gutte-ditt og datt.. Skulle tro de hadde vokst fra jentelusfobien.
Vis hele sitatet...
Regner med du snakker EnergyLAN nå?
Joda, er vel litt fokus på det, men siden dems er jo mer eller mindre ikke oppdatert.
Er for begge kjønn nå.
Vel, jeg blir nok å se der, om jeg gidder å ta meg bryet. Ser jeg er akkurat gammel nok til å bli med (les: 23).

Jeg ser også at det er "påbudt" med antivirus, noe som er uaktuelt for min del. La inn antivirus to ganger på Vista, og dette endte med at systemet krasja begge gangene, og jeg endte opp med å formatere.
Sitat av Joshiwo
Vel, jeg blir nok å se der, om jeg gidder å ta meg bryet. Ser jeg er akkurat gammel nok til å bli med (les: 23).

Jeg ser også at det er "påbudt" med antivirus, noe som er uaktuelt for min del. La inn antivirus to ganger på Vista, og dette endte med at systemet krasja begge gangene, og jeg endte opp med å formatere.
Vis hele sitatet...
Ingen sjekker om du har antivirus uansett, er jo opp til en hver, står på TG og at man skal (eller ivertfal bør) ha antivirus, mange har ikke det.

ellers, kan ta diskusjonerne videre i den dedikerte tråden
http://freakforum.nu/forum/showthread.php?t=117492