Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1048
hei,
jeg er under 18 år og har defor ikke visa kort el.
vet noen om hvordan jeg kan få lagt pengene mine inn på paypalen min.
vet noen +
takker
Overføre med nettbank til paypal accounten din?
Hvis du ikke har Visa kort, men Visa Elektron kort har du vel ikke nettbank?
Så det er vel ingen måte å bruke Paypal på uten å ha Visa kort, aka du må være 18år.
Sitat av Clr
Hvis du ikke har Visa kort, men Visa Elektron kort har du vel ikke nettbank?
Så det er vel ingen måte å bruke Paypal på uten å ha Visa kort, aka du må være 18år.
Vis hele sitatet...
Klart man kan ha nettbank uten å være 18. VISA også, for den saks skyld.
Om du ikke har nettbank, kan du også gå i banken for å overføre penger, du finner gode instruksjoner for dette hos PayPal.
Du kan ikke ha nettbank med electron.
Det var det de sa til meg forrige uke.
Jeg har Maestro wwf kortet og jeg har nettbank!
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Er jo opptil hver bank og avgjøre, nettbank og Visa (Electron) er to vidt forskjellige ting.
Sitat av 2fast2Furious
Du kan ikke ha nettbank med electron.
Det var det de sa til meg forrige uke.
Vis hele sitatet...
Må være noe spesielt for din bank. Jeg hadde det før. Sparebank 1 SRbank
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av 2fast2Furious
Du kan ikke ha nettbank med electron.
Det var det de sa til meg forrige uke.
Vis hele sitatet...
Har Nettbank og har visa elektron. Men man kan ikke betale noe online med det, fikk bedskjed av abnken at vist du er under 18 så er det ikke lov til å handle på nettet.

Det er pga du kan da pådra deg gjeld som dine foresatte må stå til ansvar for.
Det var det jeg også trodde Synderen. At du ikke har lov til å kunne pådrag deg gjeld. Eller ha muligheten til det over internett.
Sitat av 2fast2Furious
Du kan ikke ha nettbank med electron.
Det var det de sa til meg forrige uke.
Vis hele sitatet...
Rart, jeg som er 13, skal få nettbank om 2 år. Min bror som er over 15, har fått nettbank.

Vi har begge Visa electron
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av 2fast2Furious
Du kan ikke ha nettbank med electron.
Det var det de sa til meg forrige uke.
Vis hele sitatet...
Feil.

For Bobs skyld, kan ikke noen som ønsker seg KP sette seg ned og lage "Den store Paypaltråden" elns.? Dette har blitt tatt opp masse ganger før.

Med Visa Electron kan man ha nettbank. Jeg har det selv. Hah! Bruker postbanken, og det er mulig fra man er 13 år gammel, minst.
Jeg tror vi har oppklart dette nå gutta!

Visse banker HAR nettbank tilgjengelig for personer under 18år som bruker Visa Elektron.
MEN siden dere er under 18år er det en lov som sier at dere ikke kan pådra dere gjeld.
Dvs at med nettbank koblet opp mot et kontonr med Visa Elektron ikke vil ha samme mulighet som en nettbank for Visa når det kommer til online betaling o.l

Derfor, for å komme on-topic igjen, så tror jeg ikke du (gymgutt) kan bruke Paypal før du er fyllt 18 år. Hjelper nok ikke selv om du går ned i banken din personlig.
jeg bryr meg ikke om "loven". men er det en side som sier at jeg kan sende penger så de kommer inn i paypalen min ?.
paybycash er en side man kan bruke til å betale medlemskapene til noen spill mentror ikke jeg kan sende de til paypal.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
gymgutt: Det er fullt mulig å kjøpe ting fra t.d. dealextreme.com med paypal når man er under 18. Jeg gjør det selv. For å verifisere Paypal-kontoen din, må du være 18, men du kan fortsatt bruke den, trenger ikke være verifisert.
* Umyndige kan få nettbank
* Umyndige kan i mange banker få få VISA
* Umyndige kan få verified PayPal-konto, om man får VISA
* Nettbanken knyttes da absolutt ikke til noe kort! Nettbank får du med en avtale mellom deg og banken din, og har ingen verdens ting med kortutstederen å gjøre.
Sist endret av Snillorg; 17. september 2008 kl. 16:48.
kan jeg sende penger til andre kontoer med mine konto+ sånn man får fra dnbnor når men er 13+?
takker
Sitat av gymgutt
kan jeg sende penger til andre kontoer med mine konto+ sånn man får fra dnbnor når men er 13+?
takker
Vis hele sitatet...
Duh. Ja. Logg inn på paypal og gå hit: https://www.paypal.com/row/cgi-bin/w...-funds&nav=0.1

(Top Up Account)

I nettbanken din, velg betaling, skriv inn kontonummer: 82000250690 og hent "your transfer id" fra paypalsiden og sett den inn der det står Melding. Skriv inn hvor mye penger du ønsker at de skal ha og klikk på det som skal til for å gjennomføre regningsbetalinge,