Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1760
Skal ut på en spesiell anledning til helga, kan vel si at det er date. Uansett, noen her erfaring med og ta noe angstdempende på date? Tenker ikke på alko. Typ phenibut, benzo og lignenden, i ekstremt små doser, som bare gjør en relativt avslappet og angstfri.

Hvordan gikk det? Og hva tok dere?

Og nei, det er ikke bare og manne seg opp, og ta 1-2 pils, og være meg selv osv, ellers hadde jeg ikke lagd tråden.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selv ville jeg gått for 10mg diazepam.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
0.5 mg xanax?
Anonym bruker
"Rede Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går alltid strålende med noe innabords. En liten dose Lyrica er å anbefale. Lyrica gjør deg sosial og litt kåt. Benzo etter min erfaring fungerer dårlig mot sterk sosial angst om man ikke doserer ekstreme doser med noe sterkt som Rivotril.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tatt 1/4 pille rivotril før jobbintervju. Har det med å ikke finne ord og bli stressa i slike situasjoner. Kan kanskje sammenlignes med en date =) Er litt vant med piller, men er det beste for meg for å roe ned kropp og hode..
Til dere som må ruse dere før en date, tindertreff eller jobbintervju: Ruser dere dere også til daglig for å gjøre hverdagslige gjøremål, eller bare når dere gjør noe "sosialt" (ref møte nye mennesker for første gang) ?
Sist endret av Superspurv; 8. mars 2022 kl. 19:09.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, bare gjort det på intervju, fagprøve, snakke foran forsamlinger etc.
New generation
colakork's Avatar
0,5 xanny så har du roen. Kan pudre nesa litt om du vil ha det ekstra gøy
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har poppet en sobril, 15 mg, hjelper veldig og blir ikke synlig påvirket eller noe
2 halvlitere eller tre 0.33 med øl all you need ingen over ingen ved siden av
0.25mg xanor, eller 2mg valium, eller 10mg sobril, demper angst, du føler deg ikke ruset, du oppfører deg normalt.


0.5mg xanor, 5-10mg valium, 25mg+ sobril, demper angst, du blir kanskje pratsom, du oppfører deg normalt, men føler deg ganske fin i formen.


Lyrica ble nevnt over, og det han sa er jeg 100% enig i, lyrica fremfor benzo. Og da doser som 50-75mg, eller 150-300mg (da føler du deg fin i formen).


Eller kan du drikke to pils.



Opp til deg! Og kos deg.


(Alle doseringer nevnt er basert på egen erfaring fra tiden jeg ikke hadde toleranse. Jeg er verken lege, eller en farmasøyt, du inntar på ditt eget ansvar)
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dropp xanax og alt av sterkere benzo hvis du ikke vil drite deg ut.
10mg sobril er perfekt for en sånn anledning! Du er fortsatt deg selv 100% bare uten like mye angst.
Bare én pille til.

Skal du på date? Vær deg sjæl.

Hvis du på død og liv ikke være deg selv, og du er "avholds", gå for Sobril 10mg eller Valium 5mg.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har gjort dette mange ganger selv. Utelukkende med kun gode erfaringer. Trikset er å ta en veldig lav dose - lav nok til at du fortsatt kjenner på angst, men at "edgen" fjernes. Om du doserer så kraftig at all angst blir borte tror jeg det blir lett synlig at du er ruset.

Jeg vil alikavel komme med en advarsel; Basert på egne erfaringer - hvis du fortsetter å bruke benzo i slike situasjoner kommer psyken din til å tro at du ikke klarer å håndtere slik situasjoner uten benzo, for meg aksellerte dette et stadig økende misbruk. Hvor jeg i begynnelse kun brukte benzo ved situasjoner som ville gitt meg panikkangst, men etterhvert også brukte det til mindre stressende situasjoner. Benzo er spesielt farlig for oss som sliter med angst, og det er helt nødvendig og føle på dette fra tid til annen.

Men som sagt en gang er sikkert ikke farlig, men greit å ha ett bevisst forhold til det. Lykke til på daten
Trådstarter
66 1
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
2 halvlitere eller tre 0.33 med øl all you need ingen over ingen ved siden av
Vis hele sitatet...
Ja sant nok. Men blir du virkelig god i formen av så lite? Jeg kjenner det litt, om jeg ikke har spist. Men langt unna noe angstfri på det der.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har poppet en sobril, 15 mg, hjelper veldig og blir ikke synlig påvirket eller noe
Vis hele sitatet...
Takk!

Hvordan er det i kombo med alkohol? Går det til helvette?

Takk for alle tips til dere andre btw!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dropp xanax og alt av sterkere benzo hvis du ikke vil drite deg ut.
10mg sobril er perfekt for en sånn anledning! Du er fortsatt deg selv 100% bare uten like mye angst.
Vis hele sitatet...
Da blir det sobril, så skal jeg oppdatere tråden hvordan det går. Men funker det med alko? 10 mg sobril, og 4-5 halvlitere typ?
Sist endret av smurfis; 9. mars 2022 kl. 19:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av smurfis Vis innlegg
Ja sant nok. Men blir du virkelig god i formen av så lite? Jeg kjenner det litt, om jeg ikke har spist. Men langt unna noe angstfri på det der
Vis hele sitatet...
Ja jeg merker greit en liter øl om jeg drikker de rett ned ila et kvarter. Og jeg drikke gjerne 2-4 øl 5 dager i uka. Handler jo ikke om å bli full men å lette litt på det Værste , bli et hakk mer pratsom og slappe littegrann mere av
Sist endret av Bluesky_; 10. mars 2022 kl. 00:32.