Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1195
Hei, jeg er turnuslege. Jeg har vært i kontakt med personer som angir å ha tatt rusmiddelet "Frost". Er det noen her som vet hva dette er?
Sist endret av Turnuslege; 28. februar 2014 kl. 18:11.
Når jeg googler, så viser de første resultatene marijuana realiterte artikler. Tror det er en strain (akkurat som kush, skunk, purple haze, etc), uten å være helt sikker.

Men må legge til at det kommer opp som "Jack Frost" når jeg søkte på "Frost Drug".
Sist endret av Mexxy; 28. februar 2014 kl. 18:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hehe, gjorde akkurat det samme som Muradi

Jeg får også opp en cannabis-strain som heter "Jack Frost", men jeg ville vært forsiktig med å anta at det er dette folka du har møtt snakker om.

Det er veldig sjeldent man får vite navn på cannabisen man får i norge, og det er rart om de ville nevnt navnet på strain til deg som lege, fremfor å bare si "røyka litt weed/cannabis".

Er ikke godt å si hva det er, men noe sier meg at det er noe i pulverform, altså kjemikalier.
Er ikke sikker, men får veldig "pulver"-assosiasjoner med ordet "frost". (dette er dog bare antagelser, som sagt).

Søkte også litt i drug-dictionarys /slang-bøker, men fant ingenting nyttig

EDIT: Det hadde jo forresten vært veldig hjelpsomt for oss om vi visste mer om disse personene som har tatt "frost".
Er de der for behanding av overdose? Hvordan oppfører de seg? Store eller små pupiller? så mye info om symptomer o.l som mulig, så kan folk få bedre begrep om hva slags stoff dette er
Sist endret av Alzo88; 28. februar 2014 kl. 18:22.
Prøvde å google "frost herbal incense" og fant dette. Det er nok snakk om syntetiske cannabinoider.
Kan det være ice, kallenavn til krystal meth amfetamin som er fornorska til frost. Bare gjetter her..
Hva med å spørre de hvordan de inntok det? Sniffa? Røyka? drakk?
Høres ut som lokal slang.